Életveszélyes cikázás a sorok között

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.04.12. 06.45

Több száz autó között lazán lavíroz ide-oda a bringás, ami majdnem durva balesethez vezet.

Soha nem szerettem nagyvárosban, az autók között bringázni, hála az égnek Budapesten még csak meg sem próbáltam, de a jövőben sem tervezem. Vannak azonban, akik igazán ügyesen lavíroznak az autók között, és ha erős a forgalom sokkal gyorsabban tud haladni a kerékpáros, mint a négy keréken közlekedők. 
Azt pontosan nem tudni, hogy a következő felvétel hol történ, de a sisakkamerával felszerelt bringásnak majdnem az életébe került a figyelmetlenség. Ezt leszámítva le a kalappal, biztos nem ma kezdte. 
Aki esetleg felismerte ezt a piszok hosszú alagutat (az autókból, és a videó leírásából Oroszországra tippelek) az bátran írja meg hozzászólásban. 
A Grace One elektromos kétkerekű nagyjából olyan a bringák közt, mint egy Lamborghini LM002-es a városi kiskocsik között. Roppant szórakoztató darab. OLVASD EL TESZTÜNKET!

Szavazás

Őrültség vagy lenyűgöző bátorság?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • Guevara

    Ennek elgurult a gyógyszere. Egyrészt bármikor beszorulhatott volna, másrészt egy ilyen forgalmas alagút olyan mint egy gázkamra a járművek kipufogógázaitól, csoda hogy élve ki tudott jönni onnan. Gondolom hogy kijött, mert valahogy csak feltöltötte a videót.

  • husky

    0:38-nál belefejel a fémgerendákba, de jól bírja! A gázkamra effekt miatt én sem értem mi a jó ebben, ráadásul ez már nem bátorság, hanem idótizmus. Szerintem oda segédmotor meg bringa be sem mehetne, de a KRESZ idehaza sem vonatkozik a kerékpárosokra, csak nem tudom miért. Jó a birnga, de nem itt és nem így. Felőlem menjenek, figyelek rájuk, de legyenek kivilkágítva és ne terrozáljanak a járdán! Vannak kisgyerekek, idősek, roszz hallással, látással és hiába csenget. Ők sem ilyenek lesznek 40-50 év múlva!

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

300 km/h fölött hasít az új Alpina kupé

Bemutatta legfrissebb újdonságát az Alpina. A B4 S Bi-Turbo a BMW M4 költséges alternatívája.

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

F1: Milliárdos veszteséget hoz a szabálymódosítás

A Force Indiánál a legkevésbé sem örülnek a versenyzői nevek és rajtszámok megjelenítéséről szóló szigorításnak, dollármilliókban mérhető veszteséget jelenthet az újítás.

Autógyári munkásnak állt a Facebook-vezér

Mark Zuckerberg a Ford dearbroni gyárában járt, ahol még a munkából is kivette a részét a Ford F-150-eseket előállító üzemben.

F1: Háromtizeden belül a Mercedes, a Ferrari és a Renault

A Nemzetközi Automobil Szövetség számításai szerint három gyártó erőforrása egyenlő szintre ért, csak a Honda van lemaradásban.

Így lopnak el pár perc alatt egy X5-ös BMW-t

Pár perc alatt lopnak nagy értékű autókat Angliában, a módszer végtelenül egyszerű.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.