Táblával nevelik a bringásokat a zebráknál

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.04.08. 14.15

Hajdú-Bihar megyében megállapították, hogy a közúti közlekedésben való részvételi arányukhoz képest magas a kerékpárosok által okozott balesetek száma.


Hajdú-Bihar megyében megállapították, hogy a közúti közlekedésben való részvételi arányukhoz képest magas a kerékpárosok által okozott személyi sérüléssel járó balesetek száma és aránya. Ennek egyik oka, hogy a kerékpárosok nem ismerik pontosan a közlekedési szabályokat, emiatt balesetveszélyes helyzetek alakulnak ki. Erre példa, hogy a kerékpárosok a biciklin ülve kelnek át – szabálytalanul – a gyalogosoknak kijelölt átkelőhelyeken.

A balesetek megelőzése és a szabálykövető közlekedésre nevelés érdekében a Hajdú-Bihar Megyei Rendőr-főkapitányság koordinálásával 160 “Hajtva tilos – Tolva szabályos” táblát helyeztek ki a megye területén a kijelölt gyalogátkelőhelyekhez.

Kommentek

  • donpipi

    Végre egy olyan kezdeményezés ami nem lehúzós mégis lehet eredménye,főleg akkor ha a “Magyar Királyi Traffipax Szövetség”kiszállna az autójából és betartatná a kerékpárosokkal is a szabályokat !Országosan is kellenének ilyen táblák!

  • DTF

    Az a baj h ez kicsit kér értelmű: tudtommal át lehet hajtani a zebrán bicajjal, de akkor nincs elsőbbséged. Aztán lehet h ilyen már nincsen.
    Trafipax: ha még olyan szakaszon mérnének, ahol ugyanazon sebssséggel kell menni.De nem. pl. múltkor Kecskemétnél csak azért odaálltak a 100-as tábal közelben, arra az 1-2 kilométerre… azt bezzeg nem nézik, aki a belsőben még 100-zal is feltartja a többi autós és szarik a jobbratartásra…

  • Guevara

    Nem szabályos, de be kéne már látni döntéshozói szinten hogy nem működik a betartása. Legyen lehetősége a kerékpárosnak eldönteni hogy hogyan kíván átkelni a gyalogátkelőn. Ha áttolja akkor gyalogosként megilleti őt az elsőbbség joga, ha átteker akkor nem. Kész. Autós szempontból is jobb ha átteker, mert kevesebb ideig tartja fel az autót.

  • DTF

    Muszaj h a biciklis leszalljon, ha nem tenne, akkor durva balesetek lennenek. Siman sokan rarongyolnanak a gyaloisatkelore, nem lenne ido az autosoknak reagalni. Uh szalja ak csak le, ott ahol kell. A tobbire meg ott a bicikliut vagy a lampa :)

  • Guevara

    Na de ez most is így működik, a bringások elenyésző hányada száll csak le a zebránál. Hol marad mégis a sok baleset? Miről is beszélünk?

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.