Vadiúj BMW háromszázezerért

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.03.25. 21.00

Igaz csak két kereke van, de ezzel is tekintélyt lehet parancsolni megfelelő közegben.

Miközben a BMW az autóiparban éppen úttörő munkát végez az i3 és i8 modellekkel, nem hanyagolja el másik igazán környezetbarát ágazatát sem, a kétkerekűek fejlesztését. 
Igazán jó BMW-t olcsón nem tudunk venni, de ha megelégszünk kettővel kevesebb kerékkel, akkor bizony már bő 300 ezer forintért kaphatunk M-es BMW-t, ami nagy valószínűséggel évekig nem fog cserbenhagyni, és még fitten is tart minket. De akkor is jó alternatíva lehet a Cruise Bike, ha csak a bajor márka pedálját vagyunk hajlandóak taposni, legyen az bármilyen közlekedési eszköz. 
A legolcsóbb BMW Cruise Bike  949 euró, ami közel 300 ezer forint, de 50 ezerrel drágábban már M-es bringát is választhatunk. A szépen eltüntetett hegesztési varratok, és vázon belül futó vezetékek minimalista, letisztult külsőt kölcsönöznek a kerékpárnak. 
Az igazi hab a tortán viszont, ha motort is szeretnénk kétkerekűnkre. Ekkor már vastagabb bankkártyára lesz szükségünk, ugyanis a Bosch Active Line villanymotorral felszerelt Cruise e-Bike 2 799 euróba, átszámítva 873 ezer forintba kerül. Teljesítménye 250W/400Wh, amivel 25 km/órás maximális sebességre képes, és akár 3,5 órán keresztül közlekedhetünk erőkifejtés nélkül. 
Ha azt vesszük alapul, hogy a kizárólag elektromos bicikliket gyártó cégek (például a Finnpower vagy a Prodego) professzionális eszközei akár a 2-3 millió forintot is elérhetik, annyira nem is vészes ez az ár.  

Kommentek

  • PilisPortya

    Erről a régi reklámszlogen jut eszembe: Cipőt a cipőboltból! Ugyan valóban különlegesek ezek a kerékpárok, de csinálja mindenki azt, amihez a legjobban ért! Tavaly volt szerencsém javítani és kipróbálni a harmadik képen látható piros-szürke bicót. A gépet alaposabban szemügyre véve arra jutottam, hogy a tervezést házon belül oldotta meg a BMW. Meggyőződésem, hogy motorkerékpárokat tervező mérnök rajzasztalán született ez a kirakatbringa.Nem azt mondom, hogy aki megálmodta az nem ült még biciklin, de hogy nem sokszor és nem sokat kerekezett, az biztos. Azt kell hogy mondjam, az árából két sokkal kifinomultabb, precízebb, átgondoltabb, kényelmesebb, könnyebb kerékpárt lehet vásárolni bármelyik – méltán – jól csengő nevű kerékpárgyártótól. Csak azért venni ilyen bringákat, mert bajor propelleres plecsni rajta van, az szerintem nem más, mint rongyrázás.

  • KoboldInside

    Teljesen igazat adok az előttem szólónak!
    A BMW már nem először próbálkozik kerékpárral, mint ahogy a Porsche és a Mercedes sem… A gond ottvan, hogy ezek áraiból 3 valóban minőségi és könnyű bringát lehet vásárolni, vagy akár 2db DH gépet is…
    Szóval ami nem megy, azt nem kell erőltetni!

  • Specialized78

    Koboldinside!
    Azt masjd a vásárlók eldöntik,hogy kell-e a BMW bicikli.Nem te fogod eldönteni,hogy sikeres lesz-e.A BMW-t ismerve ez is kasszasiker lesz!

  • KoboldInside

    Persze, hogy nem én fogom – de a régieket sem vitték! Kasszasiker mi??? :DDD
    Meg akinek egy csöpp esze is van, az valami hasonló márkából válogat mint a neved is…

  • loungeee

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.