Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:394.0 Ft
Dízel:405.0 Ft

Renault Grand Scenic - A kisebbik 7 személyes

Szerző: levél küldés
Dátum: 2004.03.24. 10:46

Immár a kisebbik Renault egyterű is megvásárolható hét személyes kivitelben. A 4,49 méter hosszú Grand Scenic 23 centivel hosszabb, mint rövidebb társa. Az 5 centiméterrel megnyúlt tengelytáv az utastér méretét növeli, míg a hátsó rész 18 centis növekedése a csomagtérre gyakorol jótékony hatást.

Minden Grand Scenic hét különálló üléssel készül, amelyek közül a harmadik sor két ülése a padlóba hajtogatható. A középső sor ülései hasonlóan az eddigiekhez eltávolíthatók és 12 centiméteres távon elcsúsztathatók. Ezen ülések háttámláinak dőlésszögei is állíthatóak, a harmadik sorba pedig a szélső ülések előredöntésével lehet bejutni.

Hét személlyel utazva 200 literes a Grand Scenic csomagtartója. Öt személlyel használva az autót a középső ülések beállításától függően 550 és 605 liter között változik a csomagtér űrtartalma. A hagyományos Scenic csomagtartója 430 literes.

Maximálisan 1920 literes teret lehet üressé tenni a Grand Scenicben, ha pedig az anyósülés támláját lehajtjuk, akár 2,75 méter hosszú tárgyakat is szállíthatunk.

Már megszokott a Renault-tól, hogy igen sok pakolórekeszt alakít ki autóiban, nincs ez másként a Grand Scenic esetében sem. 104 liternyi hely várja a kisebb-nagyobb dolgokat. A belső hangulat javításáról hatalmas 1,4 négyzetméteres szélvédő és az extraként rendelhető 1,61 négyzetméteres üvegtető gondoskodik.

Három benzines és két dízel erőforrással lehet megvenni a Grand Scenicet. 113 lóerős az 1,6 literes alap benzines, amit két kétliteres követ, az egyik szívó (136 le), a másik turbós (165 le). A dízel erőforrások 100 (1.5 dCi) illetve 120 (1.9 dCi) lóerősek lesznek. A két kisebb lökettérfogatú motor ötsebességes, a 2 literes benzines és az 1.9 dCi hatsebességes kézi váltóval készül. A 2.0 változatot négysebességes automatával is meg lehet venni.

Cikk nyomtatása

1 hozzászólás

Vezess.hu Top cikkek

Szólj hozzá Te is!

Kővel dobálta a BMW-t, csúnyán elverték

Hatalmast verést kapott a dobálózó férfi, tuti soha többet nem vesz követ a kezébe.

F1: Nagyágyúkkal vizsgálják Bianchi balesetét

Az FIA nyilvánosságra hozta a Jules Bianchi szuzukai balesetét vizsgáló bizottság összetételét. Brawn, Domenicali, Fittipaldi ...

A nap képe - Életveszélyben a közönség

A lelátók nem véletlenül kerültek mára messze a pályától. Ez a kép jól bizonyítja az okokat.

F1: Lewis Hamilton párnát tett horkoló kedvencére

Hamilton és kutyája, Roscoe elválaszthatatlanok, még annak ellenére is, hogy a buldog hangosan horkol. De 2008 világbajnoka tudja ...

Partiállat lett az öreg Ikarusból

Eljött az idő a nyugdíjba vonulásra az Ikarus számára, de a roncstelep helyett egész más sors jutott a magyar busznak.

4
Többéves rekordra csökken az üzemanyagár

Többéves rekordra csökken az üzemanyagár

Tovább csökken, és a legújabb változtatással többéves mélypontra esik az üzemanyagok ára szerdán.

F1: Hamilton nem ígéri, hogy marad a Mercedesnél

Fernando Alonso nagyot húz vagy nagyot bukik - vajon lesz-e helye a Mercedesnél? Lewis Hamilton még nem ígéri, hogy 2015-ben ...

Besárgult a fényszóró? Megrepedt a lökhárító?

Három lusta műanyagos cég után a negyedik vállalta el öreg Mazdám platódobozának javítását. Ha már ott voltam, alaposan belemerültem ...

F1: Vettel a vereségben is úriember maradt

Daniel Ricciardo azt mondja, hogy a Red Bulltól csúnya veréssel távozó csapattársa, Sebastian Vettel egész évben kifogástalanul ...

Sofőr nélkül száguldott a versenypályán az Audi

Itt tart ma az autonóm közlekedés: az Audi vezető nélküli autója önállóan körbement a Hockenheimringen, nem lépéstempóban.


F1: Miért nem választhatnak gumikat a csapatok?

A Force India szerint meg kellene adni a lehetőséget a csapatoknak, hogy maguk döntsék el, melyik két keveréket akarják használni ...


Új pótkocsi-abroncs a Fuldától

A Fulda új pótkocsi-abroncsa nagyobb futásteljesítményt és kisebb üzemanyag-fogyasztást tesz lehetővé.


Jön a világ legerősebb utcai motorja

Novemberben mutatja be újdonságát, a kompresszoros blokkal szerelt H2-t a Kawasaki. Technológiája a félelmetes H2R-ből ered.


F1: Eldőlt egy újabb dominó

A Force India hétfőn délelőtt bejelentette, hogy Nico Hülkenberg 2015-ben is a csapattal marad - ez azt jelenti, hogy a Ferrari ...


Ilyen gonosz versenyautót még nem láttál...

A világ legnagyobb tuningkiállítására készülve a Ford rettenetes versenyautót készül építeni közönségkedvenc modelljéből - és ...


3
Vonattal ütközött egy autóbusz Tatabányán

Vonattal ütközött egy autóbusz Tatabányán

Egy menetrend szerinti csuklós busz egy vonattal ütközött össze hétfőn tíz órakor Tatabányán, az Erőmű lakótelepi átjáróban.


Forma-1-es tesztet kap a DTM-bajnok

A Német Túraautó-bajnokság új győztese, Marco Wittmann Toro Rossó-s tesztet kap ajándékba. A kis Red Bull-csapat leendő versenyzője ...


Hat ajtó, hat méter

A Mercedesekre szakosodott Binz műhely bemutatta a ráncfelvarrott E-osztályra épülő gigalimuzinját. Szép nagy.


Ez a gokart élet és halál ura

500 lóerő meg egy szupersportautóban sem kevés, de ne tudd meg, milyen, ha mindezt egy aprócska gokart uralja.


Kubica műtéttel térne vissza a Forma-1-be

A 2011 telén súlyos ralibalesetet szenvedett Robert Kubica továbbra sem mondott le a Forma-1-ről, akár újabb műtétet is vállal, ...


Friss képek a zuglói balesetről

A balesetben a személyautó vezetője súlyosan megsérült.