Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:418.0 Ft
Dízel:423.0 Ft

Erősebb vizekre evez a Ford Fiesta

Szerző: levél küldés
Dátum: 2004.02.24. 14:20

Hamar kitudódott, hogy a Fiestából is készíteni fog egy jókora többletteljesítménnyel megáldott verziót a Ford. Úgy tűnik, az autó megszületett: ez a Fiesta ST 150. Csalóka a név, mivel a teljesítmény a jelzett számnál valamivel kevesebb, összesen 148 lóerőt mozgósít a 2,0 literes motor.

Szépen hangzik ez az eredmény, mivel eddig 98 lóerőt bírt összehozni a legerősebb 1,6-os Fiesta, de a Fordot idők közben alaposan helyben hagyták a konkurensek. A Peugeot 206 RC 177, a Renault Clio Sport 2,0 pedig 182 lóerőt képes ekkora méretben szolgáltatni.

A teljesítménynövelésen túl megjelenésében is többet tud az ST Fiesta az egyszerűbb Fiestáknál. Eleve 17 colos felniken gördül az autó, de a sportosabb hangolás miatt még kellemesebb vezetni az autót. A látvány rész is rendben van: új lökhárítók és fényezett kilincsek, tükrök kerültek az autóra.
Vezess.hu Top cikkek

Cikk nyomtatása

Hozzászólok

Kapcsolódó cikkek

Kapcsolódó lap.hu oldalak

Szólj hozzá Te is!

F1: Maldonado, a balesetek királya

Sokan úgy vélik Pastor Maldonado csak a hazájából érkező szponzori pénzeknek köszönheti helyét a Lotus csapatnál

Új appal rendelhetünk taxit a fővárosban

Telefonon követhetjük, hol jár a taxi, amit hívtunk. Tiszta scifi.

Budapesten nyílt a világ első MINI bárja

A közelmúltban hivatalosan is megnyílt a világ első MINI bárja, a brit kisautó által inspirált MINI BAR BUDAPEST.

F1: Tisztogatás a Ferrarinál

Stefano Domenicali nem az egyetlen áldozat a Ferrarinál, a csapat alapos átszervezésbe kezd annak érdekében, hogy újra futamgyőzelmekért ...

Kapkodtak az autógumikért Európában

Az Európai Gumiabroncs- és Gumigyártók Szövetségének adatai szerint az ágazat az idei év első negyedévében kétszámjegyű növekedést ...

1
Karbantartási művészet a BKV-nál

Karbantartási művészet a BKV-nál

Hogy mire rá nem érnek a karbantartók a buszgarázsban!

F1: Vettel ezt még megszívhatja

Mika Häkkinen úgy érzi, hogy Sebastian Vettel átlépett egy bizonyos határt, amikor nem engedelmeskedett elsőre a Red Bull utasításának ...

Retró luxusautó 180 millióért

Az egykori pártállami limuzinok gyártója immár magánembereknek is szállít. Kína legújabb luxuscikke hazai termék, úgy néz ki, ...

F1: A Mercedes nem akar mindig nyerni

Furcsa nyilatkozatot tett Niki Lauda, olyat mondott, amit Forma-1-es csapatoknál nem nagyon szoktak. Lepasszolna néhány győzelmet ...


Tavaszi buszpremierek Zsámbékon

Egy magyar és több külföldi gyártású autóbusz premierjét is a tegnapi Busexpón tartották. Velünk most az összes járművet megnézheted! ...


Égig érő Lego-tornyot épít Pesten a Ford

Az idén Magyarországon, a Szent István Bazilika előtti téren rendezi a Lego az évi rendes toronyépítési világrekord-kísérletet, ...


F1: Miért intették le korán a Kínai Nagydíjat?

Kiderült, hogy egyszerű félreértés okozta a szezon eddigi legnagyobb bakiját, nevezetesen, hogy egy körrel hamarabb intették ...


Az Audi a magyarok álommunkahelye

Egy felmérés szerint az Audi Magyarország legvonzóbb munkahelye, a megkérdezettek legszívesebben a győri vállalatnál dolgoznának. ...


Magyarok gyártják a világ legjobb autóját!

A Mazda3 és a BMW 4 elől orozta el győzelmet a WCOTY szavazáson az Audi A3. Nem először nyert a versenyen az ingolstadti márka.


Dubai Roadster: Fedél nélkül, fűzőben

Egy meg nem nevezett dubaji autóversenyző tervezte azt a radikális roadstert, amely a KTM X-Bow és a BAC Mono babérjaira törhet


Gondolnád, hogy ezek egyszerű dísztárcsák?

A művészet az utcán hever, csak le kell hajolnunk érte. Hihetetlen szobrok dísztárcsából.


2
Búcsúzik a világ legrusnyább autója

Búcsúzik a világ legrusnyább autója

Szeptembertől nem gyártják a Mitsuoka Orochit, a génhibás halra emlékeztető sportkocsit. Az utolsó öt példányt különleges kivitelben ...


Puszta kézzel a Lada ellen

Vajon a nyers erő vissza tudja tartani az orosz technikát? A választ a videóban találod.


1
A csörlőzés titkai - Hogyan ne csapjuk szét a fejünket?

A csörlőzés titkai - Hogyan ne csapjuk szét a fejünket?

Elakadt a terepjáró? Csörlőzzük ki! De pontosan hogyan is? A drótkötél-csévélés művészete.


6
Gumifüst gombnyomásra

Gumifüst gombnyomásra

Az elektronikus segédrendszerek korát éljük, lassan tényleg elvész a vezetés élménye, és előre beprogramozott útvonalak maradnak ...