Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:410.0 Ft
Dízel:423.0 Ft

Csökken a benzin ára

Szerző: levél küldés
Dátum: 2012.09.17. 12:55
8 forinttal csökken a benzin ára szerdától, épp annyival, amennyivel a múlt héten nőtt, a gázolaj pedig 5 forinttal lesz olcsóbb a múlt heti 4 forintos áremelkedés után - erősítették meg a Holtankoljak.hu értesülését piaci forrásokból. A hét közepétől így 438 forint lesz a benzin országos átlagos ára és 439 a gázolajé. A legolcsóbb és a legdrágább töltőállomások árai között 40 forintos az árkülönbség.

Autógázt 244 forintos, bioetanolt (E85) várhatóan 356 forintos átlagáron tankolhatunk szerdától.

A benzin és a gázolaj tőzsdei ára is csökkent (4, illetve 1,5 százalékkal) és a forint is erősödött, ez az oka a szerdától érvényes árkorrekciónak. Így szerdáig még a legdrágább töltőállomásokon 472,90 forint egy liter normál benzin ára, a legolcsóbban 432 forintért tankolhatjuk. A legdrágább gázolaj most 468,90 forintba, a legolcsóbb 429,90 forintba kerül.

Tavaly ilyenkor 395 forint volt a benzin átlagára, 387 forint pedig a gázolajé. A benzin idén áprilisban volt a legdrágább 451 forintos átlagárral, a gázolaj januárban, 449 forinttal.

Forrás: Holtankoljak.hu

Cikk nyomtatása

13 hozzászólás

Vezess.hu Top cikkek

comment13 hozzászólás

dokipapa - 2012.09.17   17:36

Ezt minden évben előadják, nyaralási szezon előtt,iskolakezdéskor, jól megküldik az üzemanyag árakat......Ma hallottam, hogy olcsóbban kapjuk a gázt, de a fogyasztói ár nem csökken. Felháboritó! A környezetemben egymás után kötik ki, mert nem tudják fizetni...... Kinek jó ez?

Drect - 2012.09.17   17:01

Holiday!

Az,hogy a tömegközlekedés világszínvonalú ki mondta? A munkatársaim közül sokan kénytelenek autóval,motorral járni,mert reggel 1 órával előbb érnének be,haza pedig 2,5 órával később érnének ,mint kocsival. A trend ez. Falvak szűnnének meg,ha nem tudnának autóval járni dolgozni. Lenne egy 3 milliós létszámú BP és a megye székhelyek létszáma is jócskán nőne. Ez sok problémát okozna későbbiekben. A világszínvonalú tömegközlekedésről is annyit,hogy ennyire mocskos és lepukkant tömegközl., csak tőlünk jóval szegényebb országokban van. Persze a vezetők valóban világszínvonalú béreket visznek haza.
A terület alapú rendszám is csak pénznyúlás. Egy illyen kis országban nem szükséges a bevezetése. Az emberek már így is bőven erőn felül fizetnek adót. A trend,a külföldre vándorlás. A tanulói szerződéssel is ezt támasztják alá,de ahelyett,hogy támogatnák a fiatalokat családalapításban,inkább ellehetetlenítik. Ez a kormány is egy álszent társaság. Kezdték az üzemanyag adó emelésével,amit ellenzékben elutasítottak,majd jött a tandíj amiről sok-sok millióba kerülő népszavazást is tartottak. A tandíj megszült,majd leszarva a nép akaratát,ők maguk gyakorlatilag újra bevezették. Itt már nem csupán az üzemanyagokról van szó. Nem dicsérem az előző kormányt,mert magam sem szavaztam rájuk,de a mostani jobban leírta magát,hiszen mindenki bízott bennük és úgy csinálják a megszorításokat,hogy hülyének nézik az embereket és azt mondják nincs megszorítás. Remélem minden egyes öltönyös haszonleső elnyeri életben a munkájáért megfelelő dolgot,bízom benne valamilyen módon visszakapják a sorstól,amit az emberektől elvettek saját maguk javára. Addig,aki nem családos és megteheti húzzon külföldre,ott fent fog tudni egy autót és nem fog gondot okozni a drágább üzemanyag tankolása sem.

subtotal - 2012.09.17   16:31

Holiday: "Na, de most, hogy olcsóbb a benzin miért is tróger?"
Miért, olcsóbb? Múlt héten emelték 8-cal, most ugyanannyival vissza.
Hogy megfeleljek a logikádnak, akkor annyira tróger, mint 2 het volt, de hangyafasznyival kevésbé tróger, mint 1 hete...így oké?

Holiday - 2012.09.17   16:09

Tökéletes megoldás valóban nincs Direct!
Ám gondolj bele, élünk majd 10 millióan ebben az országban...létezik-e olyan, ami mindenkinek jó? De legalább a többségnek?
Abban nincs megegyezés, hogy a bringásoknak milyen jogaik legyenek, nem még nagypolitikai kérdésekben...

Autózni viszont igen csekély számú kivételtől eltekintve nem létszükséglet. Őket még jobban kell támogatni, de amíg a tömegközlekedés még ebben a nem ritkán botrányos állapotában is világszínvonalú. addig aki nem teheti meg, hogy autózzon, az is el tud jutni szinte mindenhová.

Drect - 2012.09.17   15:58

Olyan nincs,hogy egy kormány csak rosszat vagy csak jót csinál. Ami valakinek jó,másnak lehet rossz. Az a baj,hogy a gazdagokat teszik még gazdagabbá,a középréteg elszegényedik. Az autósokra már olyan költségek hárulnak,hogy inkább eladják az emberek az autóikat,mint ,hogy vennének. Nem véletlen,hogy a luxuskocsit és a nagy értékű autók eladása nem csökken.
Támogatni kéne,ha egy ember autóval jár dolgozni messzebb,nem ráerőltetni a tömegközlekedésre,amin egyébként undorító körülmények uralkodnak és 3 fő esetén már azonos költség egy átlagosan autónál. 4-5 főnél pedig megérné autóval közlekedni. Tömegközlekedésre akkor fognak sokan váltani,ha rugalmasabb,jobban behálózott és kulturáltabb lesz. Nagy probléma nincs vidék. Az emberek vagy Budapestre költöznek vagy más országba,ha megakarnak élni.
Kb. 2 millió ember él Bp-en és majdnem 8 máshol. Ezt nagyon figyelmen kívül hagyják. Mondom én,mint törzsgyökeres pesti,mert bár papíron 2 millióan lakunk itt,de azért van káosz,mert sokan kényszerülnek itt dolgozni,mert máshogy nem lehet. A mobilitást támogatni kéne és ha tetszik ha nem a modern autók környezetbarátabbak,mint a buszok és minden szempontból az autó a mobilitás fő és legjobb eszköze. Persze,ha napos időszakok tényleg hosszabbodni fognak a motor lenne a legjobb.
Igazából azt látom nem könnyebbé akarják tenni az életünket,hanem több pénzt akartnak mindenből. Idő kérdése és legális lesz több kábítószer is,mert arra is tudnak tenni jövedéki adót. Nem csak a kormánnyal van a baj,hanem a hatalomra kerülő emberek Magyarországon sötétek,mint az éjszaka és csak az a lényeg számukra,hogy megtömjék a zsebük. Az üzemanyagok jövedéki adójának 2 kormányon át történő emelése is azt mutatja,mindegy, hogy piros vagy narancssárga az ország. Barátaim szokták mondani,hogy a narancssárgában is van piros. Teljesen más kéne.

További 8 hozzászólás »

Szólj hozzá Te is!

A Porschénak mindent lehet?

Tizenkilencre húzott lapot ezzel a színezéssel a német gyártó, döntsétek el Ti, hogy illik-e a márkához

Elakadt Ladán ennyire jót ritkán röhög az ember

Nehéz eldönteni, hogy kívül vagy belül áztak-e el jobban a felvételen szereplő srácok. Annyi biztos, hogy elakadt Ladán ennyire ...

Átlagos garázs volt, F1-es boksz lett

A Renault meglepett egy Clio RS-tulajdonost, akinek átlagos garázsában hatalmas átalakításokat eszközöltek.

Hangtalan, szagtalan

Mennyire lehet takarékos egy tágas szabadidő-autó, ha konnektorból is tölthetjük?

F1: A Lotus semmi jót nem vár Monzától

Romain Grosjean és Pastor Maldonado szerint a Lotus szenvedni fog a hétvégi Olasz Nagydíjon, a csapatnak a szingapúri versenyre ...

Titokzatos új modell a Suzukitól

A Worldcarfans.com egyelőre nem azonosított Suzuki prototípusról közölt felvételeket. Mini egyterűnek tűnik.

F1: Vettel szerint brutális a monzai pálya

Sebastian Vettel és Daniel Ricciardo szerint egyaránt nehéz összerakni egy igazán jó kört az Olasz Nagydíjnak otthont adó monzai ...

Csupasz és nagyon siet

Az egykori caterhames mérnökök által alapított Zenos Cars tavaly mutatta be első modelljét, a burkolatlan E10-est. Most itt a ...

5 videó, amit imádni fognak a kutyások

A nap kérdése: miért szeretnek a kutyák kihajolni az ablakon?

F1: A dobogóért küzdhet a Force India?

Bár a fejlesztési versenyben és a bajnokságban is lemaradtak nyáron, a Force Indiánál sokat várnak a monzai pályától, a hétvégi ...


Ezért ne vigyél nőt a versenypályára

Amikor az embert megpróbálja kilapítani másfél tonna, kontrollálatlanul repülő acél, nem hiányzik a nyakára még egy ijedős őzike. ...


A Ford Focus beelőzte a ©koda Octaviát

Augusztusban is nőtt a forgalomba helyezett új autók száma Magyarországon. Az Octavia csak második lett a modellek versenyében.


Ismét gyártja nyugdíjazott modelljét a Toyota

Tíz év szünet után visszatér a Land Cruiser 70, hogy megörvendeztesse rajongóit. Csupán 12 hónapig lesz kapható.


Meghalt az F1 nagy öregje

Elhunyt a Forma-1-es versenyszervezők egyik veteránja, a Paul Ricard, a szepangi és az abu-dzabi pálya atyja.


1
Balszerencsés hétvége Csehországban

Balszerencsés hétvége Csehországban

Jól indult a csehországi verseny a magyar kamionos csapat számára, aztán jött a hideg zuhany.


F1: Együtt maradna Bottas és a Williams

A Forma-1 egyik új csillagának számító Valtteri Bottas egyelőre nem szeretné elhagyni a Williamst - a csapat is ragaszkodik hozzá. ...


F1: Alonso hétfőtől szabad préda?

Bár a Ferrari-főnök azt állítja, mindkét pilótája marad a csapatnál, sajtóértesülések szerint Fernando Alonso mától szabadon ...


Hétfőtől csak sárga taxi jöhet Budapesten

Az új taxirendelet egy évvel ezelőtti bevezetése után minden taxisnak meg kellett újítania engedélyét, annak egyik feltétele ...


Autótöréssel mutatkozott be az F1-es tini

Ciki epizóddal végződött a Red Bull új csodagyereke, Max Verstappen első Forma-1-es bemutatója, a Toro Rossót a falnak küldte ...


A nap képe - oldtimerek égtek el Monoron

Egy ablakgyártó cég telephelyének 300 négyzetméter alapterületű raktára gyulladt ki és lángolt teljes terjedelmében Monoron.


Önérzetes férfiaknak készül a VW divatszedánja

A Golf rugalmas padlólemezére épülő Lamando a fél éve bemutatott NMC kupélimuzin sorozatgyártású változata. A jól felszerelt ...