Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:410.0 Ft
Dízel:420.0 Ft

Csökken a benzin ára

Szerző: levél küldés
Dátum: 2012.09.17. 12:55
8 forinttal csökken a benzin ára szerdától, épp annyival, amennyivel a múlt héten nőtt, a gázolaj pedig 5 forinttal lesz olcsóbb a múlt heti 4 forintos áremelkedés után - erősítették meg a Holtankoljak.hu értesülését piaci forrásokból. A hét közepétől így 438 forint lesz a benzin országos átlagos ára és 439 a gázolajé. A legolcsóbb és a legdrágább töltőállomások árai között 40 forintos az árkülönbség.

Autógázt 244 forintos, bioetanolt (E85) várhatóan 356 forintos átlagáron tankolhatunk szerdától.

A benzin és a gázolaj tőzsdei ára is csökkent (4, illetve 1,5 százalékkal) és a forint is erősödött, ez az oka a szerdától érvényes árkorrekciónak. Így szerdáig még a legdrágább töltőállomásokon 472,90 forint egy liter normál benzin ára, a legolcsóbban 432 forintért tankolhatjuk. A legdrágább gázolaj most 468,90 forintba, a legolcsóbb 429,90 forintba kerül.

Tavaly ilyenkor 395 forint volt a benzin átlagára, 387 forint pedig a gázolajé. A benzin idén áprilisban volt a legdrágább 451 forintos átlagárral, a gázolaj januárban, 449 forinttal.

Forrás: Holtankoljak.hu

Vezess.hu Top cikkek

Cikk nyomtatása

13 hozzászólás

Kapcsolódó lap.hu oldalak

comment13 hozzászólás

dokipapa - 2012.09.17   17:36

Ezt minden évben előadják, nyaralási szezon előtt,iskolakezdéskor, jól megküldik az üzemanyag árakat......Ma hallottam, hogy olcsóbban kapjuk a gázt, de a fogyasztói ár nem csökken. Felháboritó! A környezetemben egymás után kötik ki, mert nem tudják fizetni...... Kinek jó ez?

Drect - 2012.09.17   17:01

Holiday!

Az,hogy a tömegközlekedés világszínvonalú ki mondta? A munkatársaim közül sokan kénytelenek autóval,motorral járni,mert reggel 1 órával előbb érnének be,haza pedig 2,5 órával később érnének ,mint kocsival. A trend ez. Falvak szűnnének meg,ha nem tudnának autóval járni dolgozni. Lenne egy 3 milliós létszámú BP és a megye székhelyek létszáma is jócskán nőne. Ez sok problémát okozna későbbiekben. A világszínvonalú tömegközlekedésről is annyit,hogy ennyire mocskos és lepukkant tömegközl., csak tőlünk jóval szegényebb országokban van. Persze a vezetők valóban világszínvonalú béreket visznek haza.
A terület alapú rendszám is csak pénznyúlás. Egy illyen kis országban nem szükséges a bevezetése. Az emberek már így is bőven erőn felül fizetnek adót. A trend,a külföldre vándorlás. A tanulói szerződéssel is ezt támasztják alá,de ahelyett,hogy támogatnák a fiatalokat családalapításban,inkább ellehetetlenítik. Ez a kormány is egy álszent társaság. Kezdték az üzemanyag adó emelésével,amit ellenzékben elutasítottak,majd jött a tandíj amiről sok-sok millióba kerülő népszavazást is tartottak. A tandíj megszült,majd leszarva a nép akaratát,ők maguk gyakorlatilag újra bevezették. Itt már nem csupán az üzemanyagokról van szó. Nem dicsérem az előző kormányt,mert magam sem szavaztam rájuk,de a mostani jobban leírta magát,hiszen mindenki bízott bennük és úgy csinálják a megszorításokat,hogy hülyének nézik az embereket és azt mondják nincs megszorítás. Remélem minden egyes öltönyös haszonleső elnyeri életben a munkájáért megfelelő dolgot,bízom benne valamilyen módon visszakapják a sorstól,amit az emberektől elvettek saját maguk javára. Addig,aki nem családos és megteheti húzzon külföldre,ott fent fog tudni egy autót és nem fog gondot okozni a drágább üzemanyag tankolása sem.

subtotal - 2012.09.17   16:31

Holiday: "Na, de most, hogy olcsóbb a benzin miért is tróger?"
Miért, olcsóbb? Múlt héten emelték 8-cal, most ugyanannyival vissza.
Hogy megfeleljek a logikádnak, akkor annyira tróger, mint 2 het volt, de hangyafasznyival kevésbé tróger, mint 1 hete...így oké?

Holiday - 2012.09.17   16:09

Tökéletes megoldás valóban nincs Direct!
Ám gondolj bele, élünk majd 10 millióan ebben az országban...létezik-e olyan, ami mindenkinek jó? De legalább a többségnek?
Abban nincs megegyezés, hogy a bringásoknak milyen jogaik legyenek, nem még nagypolitikai kérdésekben...

Autózni viszont igen csekély számú kivételtől eltekintve nem létszükséglet. Őket még jobban kell támogatni, de amíg a tömegközlekedés még ebben a nem ritkán botrányos állapotában is világszínvonalú. addig aki nem teheti meg, hogy autózzon, az is el tud jutni szinte mindenhová.

Drect - 2012.09.17   15:58

Olyan nincs,hogy egy kormány csak rosszat vagy csak jót csinál. Ami valakinek jó,másnak lehet rossz. Az a baj,hogy a gazdagokat teszik még gazdagabbá,a középréteg elszegényedik. Az autósokra már olyan költségek hárulnak,hogy inkább eladják az emberek az autóikat,mint ,hogy vennének. Nem véletlen,hogy a luxuskocsit és a nagy értékű autók eladása nem csökken.
Támogatni kéne,ha egy ember autóval jár dolgozni messzebb,nem ráerőltetni a tömegközlekedésre,amin egyébként undorító körülmények uralkodnak és 3 fő esetén már azonos költség egy átlagosan autónál. 4-5 főnél pedig megérné autóval közlekedni. Tömegközlekedésre akkor fognak sokan váltani,ha rugalmasabb,jobban behálózott és kulturáltabb lesz. Nagy probléma nincs vidék. Az emberek vagy Budapestre költöznek vagy más országba,ha megakarnak élni.
Kb. 2 millió ember él Bp-en és majdnem 8 máshol. Ezt nagyon figyelmen kívül hagyják. Mondom én,mint törzsgyökeres pesti,mert bár papíron 2 millióan lakunk itt,de azért van káosz,mert sokan kényszerülnek itt dolgozni,mert máshogy nem lehet. A mobilitást támogatni kéne és ha tetszik ha nem a modern autók környezetbarátabbak,mint a buszok és minden szempontból az autó a mobilitás fő és legjobb eszköze. Persze,ha napos időszakok tényleg hosszabbodni fognak a motor lenne a legjobb.
Igazából azt látom nem könnyebbé akarják tenni az életünket,hanem több pénzt akartnak mindenből. Idő kérdése és legális lesz több kábítószer is,mert arra is tudnak tenni jövedéki adót. Nem csak a kormánnyal van a baj,hanem a hatalomra kerülő emberek Magyarországon sötétek,mint az éjszaka és csak az a lényeg számukra,hogy megtömjék a zsebük. Az üzemanyagok jövedéki adójának 2 kormányon át történő emelése is azt mutatja,mindegy, hogy piros vagy narancssárga az ország. Barátaim szokták mondani,hogy a narancssárgában is van piros. Teljesen más kéne.

További 8 hozzászólás »

Szólj hozzá Te is!

F1: Megint villantott az újonc

A Toro Rosso orosz tinije négy futamon belül harmadszor szerzett pontot, a csapattárs nem érti, ő miért kezdett rosszul.

F1: Ütközések és gumiblama a Williamsnél

Csak egyik autójával szerzett pontot a Williams a Kínai Nagydíjon, a csapatnak nehéz versenye volt.

F1: Hová tűnt a McLaren?

A kiváló idénykezdés ellenére a Kínai Nagydíjon a McLaren már csak a futottak még kategóriában szerepelt. Jenson Button nem érti, ...

F1: Hülkenberg lopakodva lett hatodik

Nico Hülkenberg nem sok vizet zavart a Kínai Nagydíjon, de a német így is hatodik lett. Sergio Perez nagyot mentett.

F1: Miért állították félre Vettelt?

Sebastian Vettel újabb gyenge futamon van túl, a harmadik rajthelyét ötödik pozícióra cserélte a német. Érik a balhé csapaton ...

Óriási baki: idő előtt intették le a Kínai Nagydíjat!

A zászlófelelős hibája miatt a Kínai Nagydíj hivatalosan rövidebb lett az előre kiírtnál, a végeredmény is változott.

Indul a csúcskategóriás Setra gyártása

Megkezdődött a Setra lélegzetelállítóan gyönyörű turistabuszainak felső-kategóriás változatainak gyártása.

F1: Alonsót is meglepte a dobogó

Nico Rosberg láthatóan csalódott volt a második hely miatt a Kínai Nagydíj után, de Fernando Alonso sem volt szószátyár. A dobogósok ...

3
Brutális Golf 400 lóerővel

Brutális Golf 400 lóerővel

Egyelőre csak tanulmányként lépett színre a versenysport-tapasztalatok alapján kifejlesztett Golf R 400. Megjelenését részben ...


Így kényeztet a jövőben a BMW

Hol máshol, mint Kínában mutatta be legújabb űberluxus-tanulmányát a BMW. Újszerű anyaghasználat, merész formák, előremutató ...


A beton fogságában

Friss betonra tévedt nemrég két autó is, csúnyán megjárták.


Suzukit mentett, kettészakadt a szekér

A cím tökéletesen összegzi a következő fél percet, mégis meg kell nézni, mert ilyet még Oroszországban is ritkán látni!


F1: Alonso távozik az új főnök miatt?

A Ferrari a héten új csapatfőnököt kapott, egyesek úgy vélik, hogy Marco Mattiacci kinevezése adhat végső lökést Fernando Alonsónak ...


F1: A Mercedes ki akarta csinálni a Red Bullt

A Mercedes nem kispályázott: a Red Bull fellebbezési tárgyalásán a címvédők teljes szezonját lenullázó büntetést szerettek volna ...


F1: Maldonado megúszta a büntetést?

A Lotus Romain Grosjeannal idén először bejutott a Q3-ba, Pastor Maldonado nem is indult, mégis duplán jól járt.


Biodízeles teherautók a Renault-tól

Bár idehaza még rendes biodízelt sem lehet kapni, külföldön egyre nagyobb igény mutatkozik az alternatív üzemanyaggal hajtott ...


F1: Feltámadt és még többet akar a WIlliams

A szezon első két versenyén világosan látszott, hogy az egyébként jó Williams teljesen elveszett az esőben. Kínában fordult a ...


F1: A fékek babráltak ki Rosberggel

Nico Rosberg esett-kelt a Kínai Nagydíj időmérőjének fináléjában, így csak a negyedik helyről indulhat a futamon.


Kompakt szedán a Peugeot-tól

Lépcsőshátú 308? Igen, és nem: a 408 kizárólag a fejlődő piacokon kapható, ott viszont már második generációját mutatja be a ...


F1: Räikkönen a sebességváltó miatt szenvedett

Kimi Räikkönennek újabb rossz hétvégéje van, a finn alatt megint nincs rendben az autó. Fernando Alonso ellenben lelkes, a Red ...