Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:394.0 Ft
Dízel:405.0 Ft

300 lóerő pluszban

Szerző: levél küldés
Dátum: 2008.12.01. 16:00
Már 2006-ban beszámolt róla a 9ff, hogy dolgozik a Porsche Carrera GT komoly átiratán. A tuningcég az éppen zajló Esseni Tuningshow-n ki is állította a fenevadat. Lehet, hogy most találtak a tervhez megrendelőt?

Ez persze nem is csoda, hiszen 130 ezer euróra (34 millió Ft) mondták annó a teljes átalakítást. Ezért a vagyonért 300 lóerővel emelik meg az amúgy sem épp hétköznapi tudású V10-es blokk teljesítményét. Eredetileg az 5,7 literes szívómotor 612 lóerős, a 9ff gépében viszont már 900. Ez alapvetően a beszerelt két turbónak köszönhető, de több van itt ennél. Új a szívórendszer, a kipufogó, a katalizátor, a vezérműtengelyek, de módosítottak a motorvezérlő programon is.

Porsche Carrera GT 300 lóerő pluszban
34 millió az átalakítás

Egyelőre nem közölte a cég, mit is tud a gép, de ha a gyári képes 3,9 alatt elérni a 100 km/órát, ez az idő a 300 lóerőnyi többlettel akár 3 másodpercre is csökkenthet. A végsebességet mi 350 km/órára saccolnánk.

A GTT 900 azonban nemcsak motorjában, de küllemében is más, mint a "normál" Carrera GT-k, és ez nem a matt fekete betétek miatt van így. Lecserélték ugyanis a korábban sebességre előbújó hátsó szárnyat, és helyébe egy nagyobb fix elem került. Az orr-részen is nő a leszorítóerő, miután egy pluszspoilert szereltek fel. Az összhatást a központi rögzítésű 19 colos felnik teszik teljessé.


Cikk nyomtatása

1 hozzászólás

Vezess.hu Top cikkek

Szólj hozzá Te is!

Ünnepi áru a tömegeknek

Nem lehet eléggé ünnepelni Marco Wittmann DTM bajnoki címét: miután bemutatták a versenyautó utcai kópiáját, most egy szélesebb ...

F1: Kobajasi az életét féltette a barkácsolt autóban

Egy kiszivárgott Facebook-bejegyzés szerint Kobajasi Kamui Szocsiban barkácsolt Forma-1-es autóval volt kénytelen versenyezni. ...

Bevetésre kész a VW szuperkombija

Decemberben hivatalosan is bemutatkozik a VW Golf R Variant, nem csoda, hogy immár érdemi álca nélkül tesztelik a prototípusokat. ...

Spanyol buckalakó

A sportos Leon Cupra, a kombi ST és a háromajtós SC változat után itt a terepes SEAT Leon is, az X-Perience

F1: Nagyágyúkkal vizsgálják Bianchi balesetét

Az FIA nyilvánosságra hozta a Jules Bianchi szuzukai balesetét vizsgáló bizottság összetételét. Brawn, Domenicali, Fittipaldi ...

A nap képe - Életveszélyben a közönség

A lelátók nem véletlenül kerültek mára messze a pályától. Ez a kép jól bizonyítja az okokat.

F1: Lewis Hamilton párnát tett horkoló kedvencére

Hamilton és kutyája, Roscoe elválaszthatatlanok, még annak ellenére is, hogy a buldog hangosan horkol. De 2008 világbajnoka tudja ...

Partiállat lett az öreg Ikarusból

Eljött az idő a nyugdíjba vonulásra az Ikarus számára, de a roncstelep helyett egész más sors jutott a magyar busznak.

4
Többéves rekordra csökken az üzemanyagár

Többéves rekordra csökken az üzemanyagár

Tovább csökken, és a legújabb változtatással többéves mélypontra esik az üzemanyagok ára szerdán.

F1: Hamilton nem ígéri, hogy marad a Mercedesnél

Fernando Alonso nagyot húz vagy nagyot bukik - vajon lesz-e helye a Mercedesnél? Lewis Hamilton még nem ígéri, hogy 2015-ben ...


Besárgult a fényszóró? Megrepedt a lökhárító?

Három lusta műanyagos cég után a negyedik vállalta el öreg Mazdám platódobozának javítását. Ha már ott voltam, alaposan belemerültem ...


F1: Vettel a vereségben is úriember maradt

Daniel Ricciardo azt mondja, hogy a Red Bulltól csúnya veréssel távozó csapattársa, Sebastian Vettel egész évben kifogástalanul ...


Sofőr nélkül száguldott a versenypályán az Audi

Itt tart ma az autonóm közlekedés: az Audi vezető nélküli autója önállóan körbement a Hockenheimringen, nem lépéstempóban.


F1: Miért nem választhatnak gumikat a csapatok?

A Force India szerint meg kellene adni a lehetőséget a csapatoknak, hogy maguk döntsék el, melyik két keveréket akarják használni ...


Új pótkocsi-abroncs a Fuldától

A Fulda új pótkocsi-abroncsa nagyobb futásteljesítményt és kisebb üzemanyag-fogyasztást tesz lehetővé.


Jön a világ legerősebb utcai motorja

Novemberben mutatja be újdonságát, a kompresszoros blokkal szerelt H2-t a Kawasaki. Technológiája a félelmetes H2R-ből ered.


F1: Eldőlt egy újabb dominó

A Force India hétfőn délelőtt bejelentette, hogy Nico Hülkenberg 2015-ben is a csapattal marad - ez azt jelenti, hogy a Ferrari ...


Ilyen gonosz versenyautót még nem láttál...

A világ legnagyobb tuningkiállítására készülve a Ford rettenetes versenyautót készül építeni közönségkedvenc modelljéből - és ...


3
Vonattal ütközött egy autóbusz Tatabányán

Vonattal ütközött egy autóbusz Tatabányán

Egy menetrend szerinti csuklós busz egy vonattal ütközött össze hétfőn tíz órakor Tatabányán, az Erőmű lakótelepi átjáróban.


Forma-1-es tesztet kap a DTM-bajnok

A Német Túraautó-bajnokság új győztese, Marco Wittmann Toro Rossó-s tesztet kap ajándékba. A kis Red Bull-csapat leendő versenyzője ...


Hat ajtó, hat méter

A Mercedesekre szakosodott Binz műhely bemutatta a ráncfelvarrott E-osztályra épülő gigalimuzinját. Szép nagy.