Kibővíti a 718-as modellje, azaz a Boxter és Cayman kínálatot a Porsche. Bemutatkozott a GTS változat. Ahogy a többi Porsche modell, mint a 911 vagy a Panamera esetében, a GTS itt is ugyanazt jelenti, az alapmodellnél több sportosságot, vadabb külsőt.

Az alapot természetesen az erősebb motor adja, mivel a 2,5 literes négyhengeres motor az átdolgozott szívóoldal és turbótöltő nyomán 365 lóerős. Ez a teljesítmény 15 lóerővel több, mint a 718 S esetében és 35 lóerővel több, mint az előző generáció GTS variánsának szívómotorja. A motor maximális nyomatéka 430 Nm, amely már önmagában is bőséges egy ekkora autó mellé, de tudva azt, hogy 1900 és 5000-es fordulatszám között végig rendelkezésre áll, kiemelkedő rugalmasságot sejtet.

A középmotoros sportkocsi hatfokozatú kézi kapcsolású sebességváltót kap, a duplakuplungos automata ugyanakkor természetesen elérhető, felár ellenében. Utóbbival 4,1 másodperc is elég, hogy elérje az autó a 100 km/órát, végsebessége 290 km/óra.

Az olyan rendszerek, mint a Porsche nyomatékvezérlése, az önzáró differenciálmű, a Sport Chrono csomag, illetve az aktív futómű – 10 mm-rel alacsonyabban ül a kasztni vele -, szériaként kerülnek a GTS modellekbe.
Persze nemcsak technikailag, de látványban is eltér a többi 718-astól a GTS variáns. Itt elsősorban a fekete színt alkalmazták a tervezők. Lesötétítették a fényszórókat és hátsó lámpákat, de fekete a lökhárítók egy része, a szívónyílások oldalt és a sportkipufogó végei is. Persze nem kaphattak más színt a 20 colos felnik sem.

A Porsche 718 GTS modellek a hagyományosnál jobb oldaltartású sportülésekkel büszkélkedhetnek, amelyek fejrészénél GTS hímzés jelzi a különlegességet. A Sport Chrono csomag jeleként a műszerfal közepén stopperóra trónol. A belsőt Alcantara betétek teszik igazán fényűzővé, a különleges anyagból, jutott a kormányra és a könyöklőre is.

Aki ügyes, az a mostantól elérhető GTS első darabjaira lecsapva már decemberben megkaphatja kocsiját. Nagyjából 23,5 millió forintos indulóárral lehet kalkulálni.