Az 5,7 méteres  szépség az autóipar száz évvel ezelőtti virágkorát idézi, talán még hitelesebben, mint fémtetős párja. Hosszan ívelő indavonal rajzolja ki a kabrió sziluettjét, a far a korabeli luxusjachtokat megszégyenítő távolságra nyújtózik, a harmadik féklámpa a szokásos keresztirány helyett hosszában húzódik a csomagtérfedélen.

A hűtőmaszk a tervezők szerint a vékonycsíkos öltönyszöveteket idézi, a 24 colos kerekek központi csavarját rózsaaranyra eloxálták, így teremtve kapcsolatot az azonos tónust alkalmazó Mercedes EQ villanyautó-családdal.

Merthogy a Maybach kabrió, akárcsak a kupé, elektromos hajtású. Legnagyobb teljesítménye 750 lóerő, álló helyzetből 4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, hatótávolsága meghaladja az 500 kilométert – azaz ugyanarra képes, mint a kupé. A töltési teljesítmény elképesztő 350 kW, így mindössze 5 perc alatt 100 kilométernyi töltést vehet fel az akkucsomag.

Az utastérben a luxuskabriókban szokásos módon egybefolyik a kint és a bent; a legfinomabb anyagokat tradicionális módon alkalmazták, ugyanakkor a steppelt bőrkárpit gombjai a Mercedes-csillagot mintázzák, a fapadlót alumínium betétek tarkítják. A főműszerek a repülőgépek gázturbináját idéző, analóg egységek, de mögöttük egyetlen hatalmas képernyőn jelenik meg minden másodlagos információ.

Hagyományos nyomógomb nincs az autóban, mindent érintéssel vagy hangutasításokkal kezelhetünk. A rendszer folyamatosan ellenőrzi az utasok biometriai adatait, észlelve a fáradtságot, ingerültséget és egyéb, vezetést befolyásoló állapotokat.