Történetünk 2003-ban kezdődik. Hősünk egy Monaco és St. Moritz között ingázó, kétlaki életet élő, ifjú olasz iparmágnás, aki vett magának egy Bentley Arnage-ot (6,75 literes Rolls-Royce V8 turbómotor, 500 LE), de elégedetlen volt a közönséges szedánkarosszériával: olyan autóra volt szüksége, ami  éppúgy megbirkózik rengeteg csomagjával, mint a kíméletlen alpesi telekkel.

Az autót azon melegében átküldette az Egyesült Államokba, hogy elvégezzék rajta a két legfontosabb beavatkozást: a kombi karosszériát a Genaddi Design építette, míg a 4WD rendszer egy Cadillac Escalade alól került a kocsiba.

Ehhez képest a dupla napfénytető és a teljesen egyedi bőrkárpit (ezt már Olaszországban intézte, méghozzá a Pininfarinánál, mert az amerikaiak belső munkájával nem volt elégedett.)

Ezen a ponton 800 ezer euró körül tartott az átépítés költsége, az autóval pedig még egy métert sem mentek. A következő években részben bepótolták az elmaradt futásteljesítményt, de a maga 40 ezer kilométerével az Arnage épp csak bejáratósnak számít.

Az autót múlt héten, Monacóban bocsátották árverésre, a bekerülési költség tizedéért, de a minimum árat sem érte el, így hamarosan ismét nekifutnak, várhatóan még alacsonyabb áron. Ez persze még így is több mint 20 millió forint, de ha azt nézzük, mit kapunk érte cserébe, a hülyének is megéri.

Suzukival a Mont Blanc-ra