A japán Mag-X autós szaklap szerint 2018 októberére sorozatgyártásra kész állapotba kerül a Lexus UX, a márka harmadik, legkisebb szabadidőjárműve (nem számolva persze a nem minden globális piacon forgalmazott, Toyota Land Cruiserből átalakított LX és GX típusokat). A Toyota CH-R alapjaira épülő parány állítólag hűen követi majd a tavaly szeptemberi prototípus merész vonalait, technikáját tekintve pedig még bátrabb lesz: a szigetország autós médiái szerint megkaphatja az LS-ben debütált multistage hibrid rendszert, bár nyilván csak az alapelv lesz azonos, maga a hajtáslánc nem, hiszen jóval kisebb modellről van szó.

Azt is tudni vélik, hogy a Lexus UX a közelmúltban megújult CT ferdehátú helyére pályázik. Volna benne ráció: világszerte a legdinamikusabban növekvő szegmensnek számít a szubkompakt crossovereké, így az UX jobb eséllyel tudna új ügyfeleket a márkához csábítani, mint az ötajtós CT.

Suzukival a Mont Blanc-ra