A Panda Cross már akkor a városi crossover műfaját művelte, amikor még nem is léteztek négy méter alatti szabadidőjárművek. Azóta létrejött és felrobbant a szegmens, csakhogy fifikásan követik a Panda példáját: az autók többségéből kihagyják a beszerzési és üzemeltetési költségeket megnövelő összkerékhajtást.

Ezt a lépést most a Panda is megtette: a Panda City Cross a bevált, robusztus megjelenést szimpla elsőkerék-hajtással kombinálja. Vaskos műanyag koptatóbetétek, fekete külső tükör, tetőkeret és kilincs, valamint az autó méretéhez képest hatalmas, 15 colos keréktárcsák hirdetik különlegességét, hajtásáról azonban a legszimplább 69 lóerős, 1,2 literes benzinmotor gondoskodik.

Az utastérben szürke műszerfalat kapunk matt fekete betétekkel, az ülések szürke szövetkárpitját fekete műbőr betétek díszítik.

Ha valakinek tetszik a képeken is látható élénk kék szín (Electronica-kék), kénytelen lesz Panda City Crosst rendelni, mivel kizárólag ehhez kínálják; a pasztellzöld valamint a korábbi árnyalatok más modellvariánsokkal is elérhetők.

Opcióként City Cross optikai csomag is rendelkezésre áll, fekete helyett fényes tetősínekkel és kartervédő-imitációval, fényezett tükrökkel és piros első vonószemmel, valamint rézszínű műszerfallal és hasonló árnyalatú ülésekkel.