Az emberi hülyeség határtalan, ezért aztán a fedélzeti kamerák is kifogyhatatlan tárházzal rendelkeznek az utakon történő őrültségek kapcsán. Legutóbb Oroszországban sikerült egy teherautósnak felvennie azt, hogy egy Ladával fuvaroznak farönköket.

Érdemes megnézni, hogyan:

A klasszikus Ladák menetkész tömege 945 és 1030 kiló között változik, teljesen feltöltött tartályokkal, tartozékokkal, miközben hasznos terhelésük 400-425 kiló. Bár utóbbi értékbe még talán beleférnek a rönkök, de így, nyitott ajtóval nem veszélytelen a szállításuk. Az orosz KRESZ-t nem ismerjük behatóan, de nálunk egy ilyen mutatvány ráadásul szabálytalan is lenne, ahogy az alábbi szabályokból egyértelmű:

A rakományt a járművön – annak belsejében, illetőleg rakfelületén – úgy kell elhelyezni, hogy a közlekedés biztonságát, valamint a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse. Gondoskodni kell különösen arról, hogy a rakomány
– a jármű vezetőjét a szabad kilátásban és a vezetésben, a forgalom többi résztvevőjét pedig a jármű fényjelző berendezéseinek észlelésében ne akadályozza;
– a jármű ajtajainak, illetőleg a rakfelület oldalfalainak lezárását ne gátolja;
– a gépkocsi hossztengelye irányában hátrafelé legfeljebb 1 m-re, oldalirányban legfeljebb 0,4 m-re nyúljon ki.

Nehogy azt hidd, hogy ők az elsők, akik ilyen frappánsan fuvarozták a megszerzett árut. Nézd csak meg az alábbi videókat: