Jól dolgozott a Pininfarina stúdió: az FCA csoport döntéshozói szerint hiába tízéves a Maserati GranTurismo, nem kell elkapkodni a modellváltást: elég egy visszafogott frissítés.

Ennek során új, hatszögletű hűtőmaszkot kapott az autó, a légbeömlőket alacsonyabbra helyezték, így javult a légáramlás, a közegellenállási együttható 0,33-ról 0,32-re csökkent – egyik sem elfogadható érték egy olyan korban, amikor böszme terepjárók képesek 0,3 alá faragni alaktényezőjüket. A hátsó lökhárítót csinosabbra, „természetesebb formájúra” szabták.

Miközben a hajtáslánc nem változik – a Ferrari műhelyeiben, kézzel gyártott 4,7 literes, V8-as szívómotor 460 lóerős, maximális nyomatéka 520 Nm, a váltó hatfokozatú automata –, a menetdinamika javult valamelyest. A GranTurismo Sport az eddigi 5,2 helyett 4,8, a könnyebb MC kiadás 4,8 helyett 4,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebességük 285-ről 299-re, illetve 298-ról 301 km/órára nőtt.

Az utastérben bőr vagy Alcantara/bőr kárpitozású ülések várják a négy utast, új, nagy felbontású, 8,4 colos érintőképernyő és Harman Kardon prémium audiorendszer került a kocsiba; az infotainment rendszer képes az okostelefon-integrációra (Apple CarPlay és Android Auto támogatás). A középkonzolon kovácsolt alumíniumból készült kettős forgókapcsolót találunk. Az üzemmódváltó nyomógombjai a padlókonzolra kerültek, a váltókar mellé.