510 lóerős, 675 Nm nyomatékú ikerturbós motorral egészítette ki a DB11 kínálatát az Aston Martin. A négyliteres, nyolchengeres erőforrás 4,0 mp alatt gyorsítja 100 km/órára az autót, a végsebesség 301 km/óra.

Az új variánst a lökettérfogat alapú adózást alkalmazó piacok – elsősorban Kína – kedvéért fejlesztették ki. A gyártó műszaki igazgatója, Max Szwaj szerint „a V12 pótolhatatlan és utolérhetetlen, de a V8 is rendkívüli autó, ami még inkább kiemeli a DB11 személyiségének sportos oldalát.”

Az új motorhoz egyedi szívórendszert, kipufogót, valamint nedves karteres kenést dolgoztak ki. Újraprogramozták a motorvezérlő egységet, valamint a fojtószelep vezérlését. Újak a motorrögzítő bakok is, ami a sekély olajteknővel együtt mély beépítést, ezáltal alacsony tömegközéppontot tett lehetővé. Ez, valamint a 115 kg-mal kisebb, 1760 kilós menetkész tömeg mozgékonyabbá tette az autót.

Ehhez igazodva áthangolták a futóműperselyeket és – geometriát, a kanyarstabilizátorokat, a rugókat, a lengéscsillapítókat és az ESP szoftverét.

Optikailag egyedi alufelni, sötét lámpaház, valamint a V12-es motorházfedelén lévő négy helyett mindössze kettő szellőzőnyílás segít felismerni az autót.

A legfontosabb eltérés természetesen az árcédulán szerepel: Nagy-Britanniában 145 ezer fontba kerül a V8-as DB11, míg a V12-esért 158 ezret kérnek el.