Az online értékelések és tesztek tanúsága szerint a Wizzle jól csinálja azt, amit csinál: azaz használt autókat ad el. Ha tehát ők azt mondják, az egyik márka könnyen megy el, míg a másik napokig várja a királyfit a fehér lovon, abban lehet valami.

Ennél konkrétabban azt figyelték meg, hogy az eladási ajánlat közzétételétől az autót megvásárló vevő megtalálásáig eltelt idő erősen függ az autó márkájától – ami persze nem meglepő. Legfrissebb felmérésük szerint a használt Lexusok villámgyorsan elkelnek, míg a használt francia modellek tulajdonosai nehezen szabadulnak autójuktól.

A Wizzle hálózatában átlagosan 4,2 nap telik el a tranzakcióig, az eladásra kínált Lexusok alig 24 óra alatt találnak új gazdára. Ezzel szemben a lista alján lévő francia márka tulajdonosainak átlagosan 13,6 napot kell várniuk a sikeres üzlet megkötésére. Nem minden francia márkát bojkottálnak a brit vevők: a sereghajtó cég testvérmárkájának autóit az ajánlat közzétételétől számítva átlagosan 4,1 napon belül viszik el.

Sébastien Duval, a Wizzle alapítójának véleménye szerint az autók gyors eladásával kapcsolatos problémák nagymértékben a tulajdonosok eladási árral szemben támasztott túl magas elvárásaiban gyökereznek.

„Az emberek nincsenek tisztában autójuk értékvesztésével. Amikor szembesülnek vele, hogy autójuk milyen mértékben értékelődött le az évek során, hosszabb idő is eltelik, mire reális képet alakítanak ki a kocsi használt piaci megítéléséről, és csak ezután módosítják az eladási árat” – hangsúlyozta Duval.