2011 óta 300 ezer példányban talált gazdára a Lexus CT 200h; minden negyedik Európában fut. A prémium kompakt most olyan formában újult meg, amellyel alkotóinak reményei szerint még fiatalabb vevőkört szólíthat meg.

Az orrkialakítás még agresszívabb, még modernebb lett; az orsó alakú hűtőmaszk friss rácsozatos kapott, amelyből eltűntek a vízszintes sávok, valamint a lökhárítószakasz. A nyílhegy formájú nappali fények mostantól a fényszórók felett helyezkednek el.

Hátul új, L alakú zárófényeket helyeztek el, a szélesebb lámpatestekben diódák világítanak. Megváltozott a csomagtérajtó kialakítása, átrajzolták és újraszínezték az alsó lökhárítót. Vadonatúj keréktárcsa-dizájnok teszik teljessé a képet.

Az utastérben 7 helyett 10,3 colos navigációs monitor szerepel az opciós listán, új a színpaletta, frissek a kárpitopciók – összesen kilencféle dekorösszeállítás közül válogathatnak a vevők.

A csúcsverzió CT 200h F Sport egyed rácsozatú, fekete hűtőmaszkot, valamint egy sor további fekete kiegészítőt és dekorelemet kapott, igazodva a fiatal vevőkör ízléséhez, a színválaszték két új árnyalattal (narancs és kék) bővült, az utastérben a GS F sportszedánból ismert Naguri alumínium dekorstílussal találkozunk.

Fontos újdonság a Lexus CT 200h minden kivitelénél a Lexus Safety System +, amely számos vezetőtámogató rendszert (ütközés-megelőző funkció, adaptív tempomat, sávelhagyást gátló rendszer, vakításgátló távolsági fény, jelzőtábla-felismerés) tömörít magában.