Az év második felétől már Európa-szerte megvásárolható a megújult Volkswagen Polo. Az autó átdolgozott fényszórókkal, egyszerűbb hűtőráccsal, marconább lökhárítóval lép színre; hátul szintén a szokásos változások (lökhárító, lámpatest, csomagtérajtó) érkeznek.

Téved azonban, aki azt gondolja, egyszerű facelifttel van dolgunk: az autó vadonatúj padlólemezre épül; az MQB A0 a VW moduláris platformjának legkisebb változata.

Akár hibrid vagy tisztán elektromos hajtásláncokat is befogadhat ezáltal az autó, ám egyelőre erre nem lesz szükség: egy és két liter között lökettérfogatú, tradicionális turbómotorok biztosítják majd a hajtóerőt.

A SEAT Ibizával közös padlólemez jobb helykínálatot is nyújt majd: állítólag 8 centivel hosszabb, és 7-tel szélesebb lesz a jelenleginél, a tengelytáv több mint 10 centivel nőhet.

Az autót egyelőre Spanyolországban fogják gyártani, de hamarosan a VW dél-afrikai üzeme is felkészülhet az új technológiára.