A hivatalos világpremierre majd szerdán kerül sor, Kínában azonban már tegnap, vasárnap megkezdődött a Lynk & Co. újdonságainak a marketing kampánya. A Volvo kínai társmárkája új szolgáltatásokkal, soha nem látott garanciális feltételekkel és egy vadonatúj modellel lépett színre.

A Geely Auto Group tudja, mivel kell bevezetni egy vadonatúj márkát – pénzzel. Rengeteggel. A nem egészen fél éve létező Lynk & Co. máris két típussal szólítja meg a vásárlókat, de ennél is fontosabb, hogy ingyen internet-kapcsolatot és örök garanciát kínálnak minden eladott autójukra – legalábbis Kínában –, két olyan szolgáltatást, amivel a világ bármely részén zombivá tudnák változtatni az autóvásárló tömegeket.

Emellett persze online autóvásárlás és házhozszállítás, valamint előfizetéses konstrukció is rendelkezésre áll, amelynek részleteiről ugyan nincs sok információnk, de vélhetően az alkalmazások és szolgáltatások folyamatosan frissülő kínálatát takarja, talán a Tesla mintájára.

LynkCo_03_Concept_1

Az üzleti modell központi eleme az egyszerűség, ami az árképzéstől a termékpalettán át a tulajdonosi élményig meghatározza a Lynk & Co filozófiát.

A lényegről persze még nem beszéltünk, de szerdáig nem is nagyon fogunk, hiszen egyetlen mondatnyi információ áll csak rendelkezésünkre a konkrét típusokról. A 01-es modell szériaváltozata (idén indul a forgalmazás Kínában) mellett bemutatják a 03 Conceptet: egy szedánt, amely egyelőre csak formai koncepció.

A márka védjegyének tekinthető, magas orr, a csaknem vízszintes lámpatestek, az erőteljes C-oszlop és a rövid far szokatlan, de határozott képet rajzolnak. Az utastérről készített képeken automatizált váltó, hangsúlyos médialejátszó funkcionalitás, érintőképernyő és digitális műszerfal azonosítható.

LynkCo_03_Concept_7

A rejtélyes Lynk & Co tanulmányról, amelynek fotói néhány nappal ezelőtt bukkantak fel, most semmit nem szólt a cégvezetés: vagy valami nagy durranást tartogatnak, vagy jól sikerült hoax volt csupán a szárnyas ajtós koncepció.