Idén erősebb, színesebb, okosabb a Porsche 911

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2017.03.21. 14.00

Kibővített kapcsolódási lehetőségek a Porsche Connectivity révén, 30 extra lóerő gyári tuningcsomaggal.

Átalánydíjas mobil internet, online foglalási, vásárlási és szervezési szolgáltatások kibővített köre, fedélzeti wifi hét gigabájtos kerettel – ez a Porsche 911 (és a Panamera) idei évjáratának legmodernebb, egyben sportautózási szempontból legkevésbé lényeges újdonsága.

Akkor már a kibővített színválaszték is tradicionálisabb opció: bejön a Zsírkréta (Crayon), a négyrétegű Sáfránysárga metál, a beltérben fekete, illetve grafitkék/zsírkréta árnyalatok jelentek meg. Van egy 911 Targa 4S Exclusive Design Edition, amely kívül-belül kékben pompázik. Szokatlan színopció, hogy a feláras sportkipufogó rendszerhez fényes fekete végcsöveket kérhetünk.

A végére hagytuk a lényeget: a 911 S verziókhoz (Carrera S, Carrera 4S, Targa 4S) gyári tuningpakk rendelhető, amely az eddigi 420 helyett 450 lóerőt facsar ki a turbómotorból. Nagyobb feltöltők, Sport Chrono csomag, dinamikus motorbakok, módosított fékhűtés, és az alábbi képpáron látható, központi kivezetésű dupla sportkipufogó rendszer – mindez benne van a 10 ezer eurótól kínált csomagban.

A Porsche korábbi ügyfeleire is gondolt: a csomag júniustól utólagos beépítésre is megrendelhető azokhoz a járművekhez, amelyekbe eredetileg beépítették a Sport Chrono csomagot.

A sok jó hír végére egy kevésbé jó: 0,9-2,0 százalékos áremelkedéssel jönnek idén a modellek, legalábbis Németországban.

1-P15_0776_a4_rgb

Kommentek

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

Porsche: három visszahívás egy héten belül!

A német sportautógyár típusait különböző problémák sújtják, de mások sem immúnisak a péntekinadrág-szindrómára.

Figyelem, újra bírságolnak az óbudai kamerák

A III. kerület a polgármesteri iroda honlapján tette közzé, hogy mostantól megint küldik a csekkeket a szabálytalankodóknak, mert továbbra sem bizonyított, hogy jogtalanul bírságolnának kameráik felvételei alapján.

Barbár Mad Max-autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Audi RS3: Megnéztük hogy készül, és ki is próbáltuk

Évente egyszer biztosan van valami rendezvény a világ legnagyobb motorgyárában, Győrben. A mostani apropóját a március 10-től gyártott Audi RS3 Limousine adta 

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Škoda Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

F1: Egyenlítésre készül a Mercedes

A hétvégi Orosz Nagydíjon a Mercedes szeretné 2-2-re felhozni az idei győzelmi arányt, Toto Wolff szerint az egész csapatnak fáj, amikor kikapnak a Ferraritól.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

A lakótelep közepén sikerült elakadni egy szabadidő-autóval

Újabb eset bizonyítja, hogy a szabadidő-autó nem terepjáró, főleg utcai abroncsokkal nem.

F1: Buttonnak elég lesz 10 kör!

A McLarennél nagyon bíznak a Monacóban Fernando Alonso helyére beugró Jenson Buttonban, úgy gondolják, a pályás tesztelésnek nem lett volna haszna számára.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.