Kezdjük az elején: a BMW i8 nem fog teljesen félmeztelenre vetkőzni. Mivel megmaradnak a masszív B-oszlopok, sokkal inkább targaként csábítja majd a potenciális ügyfeleket, ami viszont azt is jelenti, hogy tömegét nem növeli bonyolult tetőszerkezet.

A másfél literes benzinmotorra épülő hibrid hajtásláncról egyelőre nincsenek hírek, de a BMW i3 fejlesztéséből kiindulva valószínű, hogy nagyobb kapacitású akkumulátorral teszik még értékesebbé, értelmesebbé az autót. Ennél fontosabb újdonságnak ígérkezik, hogy az i8 Roadster várhatóan autonóm mobilitási funkciókkal – vagy legalábbis azokra felkészítve – fog a piacra lépni.

Amíg meg nem valósul a teljesen önjáró i8, be kell érnünk az autó keményebb, sportkocsis hangvételű kiadásával.

08-bmw-i8-spyder-009