Már dinamikus teszten, extrém körülmények között finomhangolják a bajor márka modelljét Észak-Svédországban – írja friss közleményében a BMW. Ahogy szinte az összes autógyár, a bajorok is extrém tesztelésnek vetik alá előszériás járműveiket, így sivatagi forróságban és sarkköri fagyban is kell bizonyítaniuk. Ez utóbbi zajlik most az északi sarkkörtől mindössze 56 kilométerre délen elterülő Arjeplog környékén.

A befagyott tavak jeges, hófödte felületei és a több réteg hóval borított kietlen téli utak ideális tesztkörülményeket biztosítanak a BMW profi pilótákból és mérnökökből álló tesztcsapata számára. A menetstabilizáló, kipörgésgátló, kormány-, futómű- és hajtáslánc-beállítások is részletekbe menően tesztelhetők, az egyes állások pedig minden tekintetben összehasonlíthatók egymással.

Videón a BMW X3

Mint az Autó Magazin legfrissebb számából kiderül, az új BMW X3 lényegében a mostanival megegyező méretű lesz, ugyanakkor annál 80-10 kilóval könnyebb. A formája keveset változik, a korábbinál nagyobb vesékről lehet majd azonosítani, illetve, hogy eltűnik a lökhárítóból a kiegészítő kerek lámpa.

A szokásos dízel- és benzines variánsok mellett megjelenik a konnektorról tölthető hibrid is, ebben 252 lóerős turbós benzinmotor és 88 lóerős villanymotor alkot egységet, de 2019-re tisztán elektromos hajtással is elérhető lesz a szabadidő-autó. Nem marad el az M-es kivitel sem, az 430 lóerősnek ígérkezik.

További részletekért keresd az Autó Magazint az újságárusoknál.

BMWx3_AM