Marco Dallorso maga az élet császára lehetett, amikor 1950. június 5-én leszállították neki a teljesen új Ferrari 166 MM-jét. A 0058 M alvázszámot viselő ritkaságból mindössze 32 darab készült, ebből csupán 25 példány kapta meg a Barchetta jelölést. Az RM Sotheby’s aukcióján kalapács alá kerülő autó ráadásul nem holmi kiállítási tárgyként tengette napjait az elmúlt 67 évben, hanem például Eugenio Castelotti alatt aktívan részt vett a híres Mille Miglián és ettől kezdve számos versenyen.

Állítólag az egyik legtisztább fennmaradt darab, a motorja eredeti, a karosszériáját restaurálták csupán, hogy tökéletes képet mutasson. Nem csoda, hogy a hatodik legjobb Ferrarinak tartott autóért 8 és 10 millió dollár közötti összeget, tehát úgy 2,6 milliárd forintot várnak.

Az autóban lévő 2 literes V12-es motor már 140 lóerőt is tudott, ami ma nem tűnhet soknak, de akkoriban jó, ha 50 lóerő körüli teljesítmény volt az általános egy hétköznapi autó esetében. Ráadásul a 166 MM kevesebb, mint 700 kilogrammot nyom.