1975-ben mutatkozott be a Párizsi Autószalonon a Ferrari 308 GTB, aminek népszerűsége nem csak a gyönyörű Pininfarina formatervnek köszönhető, hanem a 308-ashoz köthető számos filmszerepnek is. Sokkal kevésbé ismert felhasználási módja azonban a rallyzás, pedig néhány utcai darabot már pályafutása elején ilyen célokra alakítottak át, egészen pontosan 14 példány létezik. Ezek közül a 32419-es alvázszámú keres éppen új gazdát és nem holmi lelakott állapotban, hanem mai szintnek megfelelően felújítva.

A JMR Motorsport távolról sem múzeumban vagy eldugott gyűjteményben porosodó 308-as Ferrari-t újított fel, ezelőtt is javában versenyzett és remélhetőleg új gazdája is ilyen célokra használja majd. Megerősített futóművet, új ajtókat és motorháztetőt kapott, valamint AP racing fékrendszert és hidraulikus kéziféket.

Kovácsolt dugattyúkat és számos új alkatrészt építettek a 3 literes V8-as motorba, amivel teljesítménye már 297 lóerő. Ez nem tűnhet hajmeresztő számnak, de ennek a V8-asnak a gyárinál kb. 200 kilogrammal könnyebb, csupán 1,1 tonnás autót kell mozgatnia. Az autó mindössze 20 órát versenyzett a felújítás óta, így bőven akad még benne lehetőség, hogy valaki odacsapjon vele egy hegyi felfutó versenyen.

Ennek azonban borsos ára van, a Bonhams aukciósház 62 és 93 millió forint közötti összeget vár a Ferrariért.