Dodge Durango SRT: versenytempó hat főre

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2017.02.07. 15.30

Iszonyatos dragster terepjárót épített a Fiat Chrysler-csoport: a Dodge Durango SRT 6.4 V8-as motorja maga a megtestesült végítélet.

475 lóerő, 637 Nm nyomaték, 12,9 másodperc alatt futja a negyed mérföldet, 4,5 mp körül gyorsul százra, és közben három üléssoron szállítja utasait: a Dodge Durango SRT imádni valóan értelmetlen, ezért annak ellenére kívánatos, hogy az alapmodell dizájnja a jellegtelen és az otromba közötti mezsgyén egyensúlyozik.

Persze a külcsínen sokat javít az autó orrának teljes felszínét borító, megszámlálhatatlan  légbeömlő, légcserélő vagy csak szimplán fenyegető nyílás, a karosszéria-szélesítések, a piros Brembo féknyergek, vagy a szénszálas kompozitból és piros bőrből építkező beltér.

Persze a külcsínen sokat javít az autó orrának teljes felszínét borító, megszámlálhatatlan  légbeömlő, légcserélő vagy csak szimplán fenyegető nyílás, a karosszériaszélesítések, a piros Brembo féknyergek, vagy a szénszálas kompozitból és piros bőrből építkező beltér.

A Dodge tanult német példaképeitől: minden Durango SRT-hez egy teljes napos vezetéstechnikai képzést adnak alaptartozékként.

A 6,4 literes V8-as szívómotorhoz nyolcfokozatú automata váltó csatlakozik, elektronikus programválasztó karral, szekvenciális kapcsolhatósággal, akár 50 százalékkal fürgébben kapcsoló Sport üzemmóddal.

A 6,4 literes V8-as szívómotorhoz nyolcfokozatú automata váltó csatlakozik, elektronikus programválasztó karral, szekvenciális kapcsolhatósággal, akár 50 százalékkal fürgébben kapcsoló Sport üzemmóddal.

Bár a Durango SRT összkerékhajtású, Track (versenypálya) üzemmódban a nyomaték 70 százaléka a hátsó tengelyre jut.

Bár a Durango SRT összkerékhajtású, Track (versenypálya) üzemmódban a nyomaték 70 százaléka a hátsó tengelyre jut.

Adaptív lengéscsillapítás, feszesebb rugók, vastagabb hátsó kanyarstabilitás gondoskodik a billegésmentes kanyarodásról.

Adaptív lengéscsillapítás, feszesebb rugók, vastagabb hátsó kanyarstabilitás gondoskodik a billegésmentes kanyarodásról.

Elöl hat-, hátul négydugattyús Brembók dolgoznak, az abroncsokat a Pirelli szállítja.

Elöl hat-, hátul négydugattyús Brembók dolgoznak, az abroncsokat a Pirelli szállítja.

Új, öblös hangú kipufogót is kapott az autó.

Új, öblös hangú kipufogót is kapott az autó.

A kilométeróra skálázása 290-ig tart

A kilométeróra skálázása 180 mérföld/óráig (290 km/óra) tart

Fűthető, hűthető sportülések várják az utasokat - nem hetet, csak hatot.

Fűthető, hűthető sportülések várják az utasokat – nem hetet, csak hatot.

Kommentek

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

F1: Teljes valójában itt az új Williams

A Williams-csapat másodszor is leleplezte 2017-es autóját, ezúttal számítógépes grafika helyett már a valódi autóról készült fotókat nézhetjük.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.