Dodge Durango SRT: versenytempó hat főre

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2017.02.07. 15.30

Iszonyatos dragster terepjárót épített a Fiat Chrysler-csoport: a Dodge Durango SRT 6.4 V8-as motorja maga a megtestesült végítélet.

475 lóerő, 637 Nm nyomaték, 12,9 másodperc alatt futja a negyed mérföldet, 4,5 mp körül gyorsul százra, és közben három üléssoron szállítja utasait: a Dodge Durango SRT imádni valóan értelmetlen, ezért annak ellenére kívánatos, hogy az alapmodell dizájnja a jellegtelen és az otromba közötti mezsgyén egyensúlyozik.

Persze a külcsínen sokat javít az autó orrának teljes felszínét borító, megszámlálhatatlan  légbeömlő, légcserélő vagy csak szimplán fenyegető nyílás, a karosszéria-szélesítések, a piros Brembo féknyergek, vagy a szénszálas kompozitból és piros bőrből építkező beltér.

Persze a külcsínen sokat javít az autó orrának teljes felszínét borító, megszámlálhatatlan  légbeömlő, légcserélő vagy csak szimplán fenyegető nyílás, a karosszériaszélesítések, a piros Brembo féknyergek, vagy a szénszálas kompozitból és piros bőrből építkező beltér.

A Dodge tanult német példaképeitől: minden Durango SRT-hez egy teljes napos vezetéstechnikai képzést adnak alaptartozékként.

A 6,4 literes V8-as szívómotorhoz nyolcfokozatú automata váltó csatlakozik, elektronikus programválasztó karral, szekvenciális kapcsolhatósággal, akár 50 százalékkal fürgébben kapcsoló Sport üzemmóddal.

A 6,4 literes V8-as szívómotorhoz nyolcfokozatú automata váltó csatlakozik, elektronikus programválasztó karral, szekvenciális kapcsolhatósággal, akár 50 százalékkal fürgébben kapcsoló Sport üzemmóddal.

Bár a Durango SRT összkerékhajtású, Track (versenypálya) üzemmódban a nyomaték 70 százaléka a hátsó tengelyre jut.

Bár a Durango SRT összkerékhajtású, Track (versenypálya) üzemmódban a nyomaték 70 százaléka a hátsó tengelyre jut.

Adaptív lengéscsillapítás, feszesebb rugók, vastagabb hátsó kanyarstabilitás gondoskodik a billegésmentes kanyarodásról.

Adaptív lengéscsillapítás, feszesebb rugók, vastagabb hátsó kanyarstabilitás gondoskodik a billegésmentes kanyarodásról.

Elöl hat-, hátul négydugattyús Brembók dolgoznak, az abroncsokat a Pirelli szállítja.

Elöl hat-, hátul négydugattyús Brembók dolgoznak, az abroncsokat a Pirelli szállítja.

Új, öblös hangú kipufogót is kapott az autó.

Új, öblös hangú kipufogót is kapott az autó.

A kilométeróra skálázása 290-ig tart

A kilométeróra skálázása 180 mérföld/óráig (290 km/óra) tart

Fűthető, hűthető sportülések várják az utasokat - nem hetet, csak hatot.

Fűthető, hűthető sportülések várják az utasokat – nem hetet, csak hatot.

Kommentek

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.