475 lóerő, 637 Nm nyomaték, 12,9 másodperc alatt futja a negyed mérföldet, 4,5 mp körül gyorsul százra, és közben három üléssoron szállítja utasait: a Dodge Durango SRT imádni valóan értelmetlen, ezért annak ellenére kívánatos, hogy az alapmodell dizájnja a jellegtelen és az otromba közötti mezsgyén egyensúlyozik.

Persze a külcsínen sokat javít az autó orrának teljes felszínét borító, megszámlálhatatlan  légbeömlő, légcserélő vagy csak szimplán fenyegető nyílás, a karosszéria-szélesítések, a piros Brembo féknyergek, vagy a szénszálas kompozitból és piros bőrből építkező beltér.

Persze a külcsínen sokat javít az autó orrának teljes felszínét borító, megszámlálhatatlan  légbeömlő, légcserélő vagy csak szimplán fenyegető nyílás, a karosszériaszélesítések, a piros Brembo féknyergek, vagy a szénszálas kompozitból és piros bőrből építkező beltér.

A Dodge tanult német példaképeitől: minden Durango SRT-hez egy teljes napos vezetéstechnikai képzést adnak alaptartozékként.

A 6,4 literes V8-as szívómotorhoz nyolcfokozatú automata váltó csatlakozik, elektronikus programválasztó karral, szekvenciális kapcsolhatósággal, akár 50 százalékkal fürgébben kapcsoló Sport üzemmóddal.

A 6,4 literes V8-as szívómotorhoz nyolcfokozatú automata váltó csatlakozik, elektronikus programválasztó karral, szekvenciális kapcsolhatósággal, akár 50 százalékkal fürgébben kapcsoló Sport üzemmóddal.

Bár a Durango SRT összkerékhajtású, Track (versenypálya) üzemmódban a nyomaték 70 százaléka a hátsó tengelyre jut.

Bár a Durango SRT összkerékhajtású, Track (versenypálya) üzemmódban a nyomaték 70 százaléka a hátsó tengelyre jut.

Adaptív lengéscsillapítás, feszesebb rugók, vastagabb hátsó kanyarstabilitás gondoskodik a billegésmentes kanyarodásról.

Adaptív lengéscsillapítás, feszesebb rugók, vastagabb hátsó kanyarstabilitás gondoskodik a billegésmentes kanyarodásról.

Elöl hat-, hátul négydugattyús Brembók dolgoznak, az abroncsokat a Pirelli szállítja.

Elöl hat-, hátul négydugattyús Brembók dolgoznak, az abroncsokat a Pirelli szállítja.

Új, öblös hangú kipufogót is kapott az autó.

Új, öblös hangú kipufogót is kapott az autó.

A kilométeróra skálázása 290-ig tart

A kilométeróra skálázása 180 mérföld/óráig (290 km/óra) tart

Fűthető, hűthető sportülések várják az utasokat - nem hetet, csak hatot.

Fűthető, hűthető sportülések várják az utasokat – nem hetet, csak hatot.