Dodge Durango SRT: versenytempó hat főre

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2017.02.07. 15.30

Iszonyatos dragster terepjárót épített a Fiat Chrysler-csoport: a Dodge Durango SRT 6.4 V8-as motorja maga a megtestesült végítélet.

475 lóerő, 637 Nm nyomaték, 12,9 másodperc alatt futja a negyed mérföldet, 4,5 mp körül gyorsul százra, és közben három üléssoron szállítja utasait: a Dodge Durango SRT imádni valóan értelmetlen, ezért annak ellenére kívánatos, hogy az alapmodell dizájnja a jellegtelen és az otromba közötti mezsgyén egyensúlyozik.

Persze a külcsínen sokat javít az autó orrának teljes felszínét borító, megszámlálhatatlan  légbeömlő, légcserélő vagy csak szimplán fenyegető nyílás, a karosszéria-szélesítések, a piros Brembo féknyergek, vagy a szénszálas kompozitból és piros bőrből építkező beltér.

Persze a külcsínen sokat javít az autó orrának teljes felszínét borító, megszámlálhatatlan  légbeömlő, légcserélő vagy csak szimplán fenyegető nyílás, a karosszériaszélesítések, a piros Brembo féknyergek, vagy a szénszálas kompozitból és piros bőrből építkező beltér.

A Dodge tanult német példaképeitől: minden Durango SRT-hez egy teljes napos vezetéstechnikai képzést adnak alaptartozékként.

A 6,4 literes V8-as szívómotorhoz nyolcfokozatú automata váltó csatlakozik, elektronikus programválasztó karral, szekvenciális kapcsolhatósággal, akár 50 százalékkal fürgébben kapcsoló Sport üzemmóddal.

A 6,4 literes V8-as szívómotorhoz nyolcfokozatú automata váltó csatlakozik, elektronikus programválasztó karral, szekvenciális kapcsolhatósággal, akár 50 százalékkal fürgébben kapcsoló Sport üzemmóddal.

Bár a Durango SRT összkerékhajtású, Track (versenypálya) üzemmódban a nyomaték 70 százaléka a hátsó tengelyre jut.

Bár a Durango SRT összkerékhajtású, Track (versenypálya) üzemmódban a nyomaték 70 százaléka a hátsó tengelyre jut.

Adaptív lengéscsillapítás, feszesebb rugók, vastagabb hátsó kanyarstabilitás gondoskodik a billegésmentes kanyarodásról.

Adaptív lengéscsillapítás, feszesebb rugók, vastagabb hátsó kanyarstabilitás gondoskodik a billegésmentes kanyarodásról.

Elöl hat-, hátul négydugattyús Brembók dolgoznak, az abroncsokat a Pirelli szállítja.

Elöl hat-, hátul négydugattyús Brembók dolgoznak, az abroncsokat a Pirelli szállítja.

Új, öblös hangú kipufogót is kapott az autó.

Új, öblös hangú kipufogót is kapott az autó.

A kilométeróra skálázása 290-ig tart

A kilométeróra skálázása 180 mérföld/óráig (290 km/óra) tart

Fűthető, hűthető sportülések várják az utasokat - nem hetet, csak hatot.

Fűthető, hűthető sportülések várják az utasokat – nem hetet, csak hatot.

Kommentek

Magyarországon épít szupertöltőt a Tesla

Nagyszabású töltőinfrastruktúra-fejlesztést jelentett be a Tesla. Az akciónak van hazai vonatkozása is.

Teniszpályára skiccelték fel a luxuskombit

Wimbledon makulátlan gyepébe nem vandálok, hanem maguk a pályagondozók rajzolták bele a Jaguar XF Sportbrake prémium kombi körvonalait.

A Toyota felszámolja a közlekedési dugókat

Sikerrel zárult a Toyota Mobilitási Alapítvány (TMF) thaiföldi projektje, amelynek elsődleges célja a hatmilliós Bangkok utcáin gyakran tapasztalható közlekedési dugók enyhítése volt.

Na, hány km új autópálya épül 100 milliárdból?

Az M4 Berettyóújfalu és Nagykereki közti szakaszának első üzeméhez hasonlóan a másodikat is a Duna Aszfalt és a Hódút építheti meg, ezúttal az A-Híd Zrt.-vel együtt.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

F1: Szocsiban talán már célba ér Alonso

A Honda a hétvégén következő Orosz Nagydíjra megbízhatósági javításokat visz, a múlt heti teszt után bizakodnak a McLarennél.

Felhők közé emel a magyar Trabant motor, és ez nem vicc

Magyarországon az épülő szocializmus találkozása a repülési vággyal érdekes szerkezeteket szült, a felhők közé vágyóknak köszönhetünk egy különleges Trabant motort, ami képes volt embereket égbe emelni.

Három lány egészen intim viszonyba került az új Suzukival

Az új Suzuki Ignist főleg a fiataloknak szánja a japán gyártó, közülük is a női vásárlókat fogták leginkább célkeresztbe. Nekünk sem kellett több: megkértünk három fiatal hölgyet, hogy szedjék ízekre az Ignist.

F1: Mégsem nyúlnak a DRS-zónákhoz

Bár az előzések száma jelentősen csökkent a Forma-1-ben 2016-hoz képest, a Nemzetközi Automobil Szövetség úgy döntött, nem módosít a DRS-zónákon.

Kereszteződésben ennél zseniálisabb dolgot még nem láttunk

Nem tudsz kihajtani a keresztező forgalom miatt, és senki nem enged ki? Van egy megoldás!

F1: Napokon belül bejelenthetik a Sauber-Hondát

Ahogy közeleg a határidő, egyre erősebbek a Saubert a Hondával összekapcsoló hírek. Jövőre már két csapatnak szállíthat a japán gyártó.

Fontos változásokra készülhetnek az autósok

Változnak a műszaki vizsgát érintő szabályok és a jogosítvánnyal kapcsolatos rendelkezések.

SMS-ben rúgta ki munkásait az államosított gyár

Miután a General Motors venezuelai üzemére rátette a kezét a helyi kormány, a cég írásos üzenetben közölte alkalmazottaival: átutalták a végkielégítésüket, vehetik a kalapjukat.

Nagy a baj Szeged és Hódmezővásárhely között

A Miniszterelnökséget vezető Lázár János szerint ellehetetlenülni látszik a Hódmezővásárhelyt Szegeddel összekötő villamosvasúti rendszer, a tram-train.

Sosem látott fotókon az oroszok új tankja

Nézz be az orszok legújabb tankjának fülkéjébe, ezeket a fotókat még nem sokan látták, néhány napja kerültek fel a netre.

Százezerszer büntették meg az autósokat

Közel kétmilliárd forintot kellett fizetniük tavaly az autósoknak a fővárosi közterület-felügyelők intézkedései után. Olyan 70 ezer helyszíni bírságot róttak ki rájuk, bő 36 ezer alkalommal szereltek fel kerékbilincset, és közel 4600 autó elszállítását kezdeményezték.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.