A nő szerint drága lenne az Aston Martin javítása, ezért magára hagyta

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2017.01.14. 08.48

Két hétig használta Aston Martinját egy kanadai nő a baleset előtt, most hallani sem akar az autóról, viszont jelentős tartozása keletkezett miatta.

A nő szerint drága lenne az Aston Martin javítása, ezért magára hagyta

A kanadai Jessica Liu még 2015 decemberében vásárolt magának egy akkor második évét taposó Aston Martin DB9 Centenary Edition-t, ami igencsak ritka jószág, mindezért pedig közel 44 millió forintnak megfelelő összeget fizetett ki az eladónak. Nem sokkal később a nő egy útról lecsúszva egy kőnek hajtott, amit természetesen a sportkocsi nem igazán viselt jól. Ahogyan az általános, a baleset után az Astont trélerrel szállították a kereskedésbe, ahol hajmeresztő összeget kértek volna el az autó javításáért.

Közel 29 millió forintnyi dollárra becsülték a csupán 100 példányban készült DB9-es helyreállítását, ebből csak a fékekért bő 6,5 millió forintnak megfelelő pénzt kértek volna el. Az autót birtokló nő azonban valószínűleg annyira megrettent a gigantikusra duzzadt javítási költség, hogy mindent hátrahagyva távozott a kereskedésből. Jessica Liu az eset kapcsán azt nyilatkozta, hogy nem szeretné többé látni az autót, vezetni sem biztonságos, továbbá szeretne visszatérítést kapni a kereskedőtől.

Az ügy azonban már húzódik egy ideje, így az autó ára és javítási költsége mellé jelentős tárolási díj is keletkezett, mely szintén a tulajdonost terheli, aki viszont továbbra sem hajlandó foglalkozni az autó sorsával.

6 literes lökettérfogató V12-es szívómotor hajtja a DB9-est, melynek teljesítményét éppen a 2013-as modellévre emelték fel 503 lóerőre, maximális forgatónyomatéka pedig 620 Nm. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 4,7 másodperc alatt gyorsul és akár 295-tel is képes száguldani.

Kommentek

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.