Így folytatja a Nissan

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2017.01.12. 10.14

Még merészebb formavilággal, fejlett félautonóm mobilitási technológiákkal lép elő a Nissan Vmotion 2.0 tanulmányautója.

Na, megy ez, ha akarják: a Nissan képes volt esztétikailag értékelhető stíluselemmé fejleszteni a sorozatgyártású típusain mostanában alkalmazott, meglehetősen ormátlan V-alakú orrdíszt; a lendületes szépségű, kupés vonalvezetésű, lebegő tetőlemezű szedán formatervét immár nem csapja agyon az elejébe csapott ék.

A fejlődést a szakemberek is értékelték, a Vmotion 2.0 tanulmány dizájndíjat nyert a Detroit-i kiállításon.

A fejlődést a szakemberek is értékelték, a Vmotion 2.0 tanulmány dizájndíjat nyert a Detroit-i kiállításon.

A lényeg persze mégsem ez, hanem a technológiák, amiket a furcsa nevű szedán felvonultat.

A lényeg persze mégsem ez, hanem a technológiák, amiket a furcsa nevű szedán felvonultat.

A műszerfalon egyetlen hatalmas monitor húzódik teljes szélességében.

A műszerfalon egyetlen hatalmas monitor húzódik teljes szélességében.

Hátul kisebb kijelző tájékoztatja és szórakoztatja az utasokat.

Hátul kisebb kijelző tájékoztatja és szórakoztatja az utasokat.

A kormánykerék felső része nem öncélúan hiányzik: így biztosít tökéletes kilátást, a menetadatok akadálytalan leolvasását a Nissan.

A kormánykerék felső része nem öncélúan hiányzik: így biztosít tökéletes kilátást, a menetadatok akadálytalan leolvasását a Nissan.

A 4,86 méteres, szekrényajtós szedán belső ajtópaneljeit és padlóját valódi fa borítja.

A 4,86 méteres, szekrényajtós szedán belső ajtópaneljeit és padlóját valódi fa borítja.

Félautonóm üzemmódban (a Nissan óvatosságból inkábgyetlen b fejlett vezetőtámogatásnak nevezi a funkciót) világító diffúzor tájékoztatja a mögöttünk jövőt arról, hogy nem mi vezetünk.

Félautonóm üzemmódban (a Nissan óvatosságból inkábgyetlen b fejlett vezetőtámogatásnak nevezi a funkciót) világító diffúzor tájékoztatja a mögöttünk jövőt arról, hogy nem mi vezetünk.

Különleges audiorendszert fejlesztett ki a kocsihoz a Bose: 360 fokban, pontosan szabályozható a hang forrása, így alkalmas irányított figyelmeztetések, riasztások megszólaltatására.

Különleges audiorendszert fejlesztett ki a kocsihoz a Bose: 360 fokban, pontosan szabályozható a hang forrása, így alkalmas irányított figyelmeztetések, riasztások megszólaltatására.

2850 mm a tengelytávolság.

2850 mm a tengelytávolság.

Kommentek

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

Baleset miatt állítja le az önvezető autók tesztelését az Uber

Figyelmetlen sofőr borította fel az Uber önvezető autóját az Egyesült Államokban. A cég a nyomozásig leállítja a fejlesztést.

Kéne az első Ford Mustang?

Az első szériagyártású keménytetős Ford Mustang keresi új gazdáját, aki ezzel egy szelet autótörténelmet vásárol.

Méltatlan helyen csapták falnak ezt a Lamborghinit

Kínában igazán költséges összetörni egy Lamborghini Huracant, hiszen 4,3 millió jüant kell érte fizetni, ami az eredeti ár többszöröse.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

F1: Nyolcmillióra büntették a Williamst

A Lance Stroll autójában elvégzett váltócsere miatt az FIA megbüntette a Williamst, de az újonc pilóta összességében pozitívan látta első F1-es hétvégéjét.

F1: “Húzok a f…ba!”

A Red Bull-os Daniel Ricciardo számára rosszabbul már nem is alakulhatott volna az Ausztrál Nagydíj, Melbourne-ben csak annak örült, hogy vége a hazai versenyének.

Sportautókra hajaz ez a német turistabusz

A most következő gyártóról ritkán hallani manapság, de ha igen, akkor az biztos valami nagy durranás.

Ennél menőbb McLarent nem látsz ma!

Szegecselt sárvédő szélesítések, hatalmas hátsó szárny és szép felnik kerültek a sárga McLaren 650S alá a Liberty Walk műhelyében.

F1: Rosberg gratulált Vettelnek

A Forma-1-es világbajnok Nico Rosberg vasárnap a családjával együtt nézte az Ausztrál Nagydíjat a tévén, a végén gratulált a győztesnek.

Alonso: A McLaren tökutolsó!

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj után Fernando Alonso lesújtó képet festett a McLaren-Honda versenyképességéről, gyakorlatilag sereghajtónak bélyegezte csapatát.

F1: Ez a Ferrari-győzelem mindenkié

Nem csoda, hogy a Ferrarinál mindenki örül a szezon első győzelmének, hiszen sokat kellett várni arra, hogy az olasz istálló újra a dobogó legfelső fokán végezzen.

Mercedes: Nincs karácsony!

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint nem a gumistratégián úszott el Lewis Hamilton győzelme, a Ferrari egyszerűen gyorsabb volt.

Vettel: Sikolt az autó, hogy keményebben nyomjad!

A 2017-es szezon első futamát, az Ausztrál Nagydíjat Sebastian Vettel nyerte. Pályafutásának 43. Forma-1-es győzelmét aratta. A dobogósok nyilatkozatai.

F1: Ferrari-győzelem a szezonnyitón

Sebastian Vettel nyerte a Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíjat, a Mercedes mellényúlt a gumistratégiával. Hamilton és Bottas a 2. és 3. az amúgy eseménytelen versenyen.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.