Így folytatja a Nissan

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2017.01.12. 10.14

Még merészebb formavilággal, fejlett félautonóm mobilitási technológiákkal lép elő a Nissan Vmotion 2.0 tanulmányautója.

Na, megy ez, ha akarják: a Nissan képes volt esztétikailag értékelhető stíluselemmé fejleszteni a sorozatgyártású típusain mostanában alkalmazott, meglehetősen ormátlan V-alakú orrdíszt; a lendületes szépségű, kupés vonalvezetésű, lebegő tetőlemezű szedán formatervét immár nem csapja agyon az elejébe csapott ék.

A fejlődést a szakemberek is értékelték, a Vmotion 2.0 tanulmány dizájndíjat nyert a Detroit-i kiállításon.

A fejlődést a szakemberek is értékelték, a Vmotion 2.0 tanulmány dizájndíjat nyert a Detroit-i kiállításon.

A lényeg persze mégsem ez, hanem a technológiák, amiket a furcsa nevű szedán felvonultat.

A lényeg persze mégsem ez, hanem a technológiák, amiket a furcsa nevű szedán felvonultat.

A műszerfalon egyetlen hatalmas monitor húzódik teljes szélességében.

A műszerfalon egyetlen hatalmas monitor húzódik teljes szélességében.

Hátul kisebb kijelző tájékoztatja és szórakoztatja az utasokat.

Hátul kisebb kijelző tájékoztatja és szórakoztatja az utasokat.

A kormánykerék felső része nem öncélúan hiányzik: így biztosít tökéletes kilátást, a menetadatok akadálytalan leolvasását a Nissan.

A kormánykerék felső része nem öncélúan hiányzik: így biztosít tökéletes kilátást, a menetadatok akadálytalan leolvasását a Nissan.

A 4,86 méteres, szekrényajtós szedán belső ajtópaneljeit és padlóját valódi fa borítja.

A 4,86 méteres, szekrényajtós szedán belső ajtópaneljeit és padlóját valódi fa borítja.

Félautonóm üzemmódban (a Nissan óvatosságból inkábgyetlen b fejlett vezetőtámogatásnak nevezi a funkciót) világító diffúzor tájékoztatja a mögöttünk jövőt arról, hogy nem mi vezetünk.

Félautonóm üzemmódban (a Nissan óvatosságból inkábgyetlen b fejlett vezetőtámogatásnak nevezi a funkciót) világító diffúzor tájékoztatja a mögöttünk jövőt arról, hogy nem mi vezetünk.

Különleges audiorendszert fejlesztett ki a kocsihoz a Bose: 360 fokban, pontosan szabályozható a hang forrása, így alkalmas irányított figyelmeztetések, riasztások megszólaltatására.

Különleges audiorendszert fejlesztett ki a kocsihoz a Bose: 360 fokban, pontosan szabályozható a hang forrása, így alkalmas irányított figyelmeztetések, riasztások megszólaltatására.

2850 mm a tengelytávolság.

2850 mm a tengelytávolság.

Kommentek

Elektromos teherautókat tesztelnek az osztrákok

Elektromos teherautók kísérleti üzemét kezdi meg városi forgalomban a MAN Truck & Bus haszonjármű-gyártó Ausztriában.

F1: Te jó ég, mit neveztek el Bottasról!

A Mercedes új pilótája, Valtteri Bottas bemutatta a Bottas-Burgert, amit róla neveztek el egy büfében.

F1: A Red Bull is kukázná az állítható szárnyat

A Red Bull támogatja azokat a törekvéseket, amelyek száműznék a Forma-1-ből a DRS-t.

Fekete-sárga a Renault új Forma-1-ese

Kedd délután Londonban a Renault leleplezte új, 2017-es Forma-1-es autóját. Színében, formájában is sokat változott a tavalyi modellhez képest.

Olyat videózott az autós, hogy neked is fájni fog

Vajon melyik OKJ-s képzésen lőtte emberünk a birkapásztor oklevelet?

Árokba lökte a nagyi a lassú motorost

Egy ideig türelmesen követte autójával a robogóst, majd úgy előzte meg, hogy közben belökte az árokba.

Nézd élőben a Renault F1-es bemutatóját

A Renault-csapat ma 15.30-kor leplezi le 2017-es Forma-1-es modelljét, az R.S. 17-est. Videós közvetítés a bemutatóról.

F1: Itt van Verstappen és Vandoorne bukója – videó

A Red Bull-os Max Verstappen és a McLaren újonca, Stoffel Vandoorne is megmutatta ma 2017-es sisakfestését.

F1: Film készült a McLarenről

Pontosabban az alapítójáról, Bruce McLarenről. Az alkotás hamarosan látható lesz a mozikban.

F1: Verstappen idén még nem lesz bajnok

A Red Bull ifjoncának édesapja, Jos Verstappen szerint idén még korai lenne világbajnoki szezont várni a tinitől. Majd jövőre.

Így néz ki egy 1 milliót futott Porsche

Ezek a sportautók nem arról híresek, hogy több százezer kilométert beleraknak tulajdonosaik, de néha azért előfordul.

F1: Esőnapot hirdetett Barcelona

A jövő hétfőn kezdődik a Forma-1-es tesztelés, amelyen a Pirelli kérésére a nyolcból egy napon vizes pályán mennek majd az autók. A barcelonai pálya bejelentette, mikor locsolnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.