Így folytatja a Nissan

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2017.01.12. 10.14

Még merészebb formavilággal, fejlett félautonóm mobilitási technológiákkal lép elő a Nissan Vmotion 2.0 tanulmányautója.

Na, megy ez, ha akarják: a Nissan képes volt esztétikailag értékelhető stíluselemmé fejleszteni a sorozatgyártású típusain mostanában alkalmazott, meglehetősen ormátlan V-alakú orrdíszt; a lendületes szépségű, kupés vonalvezetésű, lebegő tetőlemezű szedán formatervét immár nem csapja agyon az elejébe csapott ék.

A fejlődést a szakemberek is értékelték, a Vmotion 2.0 tanulmány dizájndíjat nyert a Detroit-i kiállításon.

A fejlődést a szakemberek is értékelték, a Vmotion 2.0 tanulmány dizájndíjat nyert a Detroit-i kiállításon.

A lényeg persze mégsem ez, hanem a technológiák, amiket a furcsa nevű szedán felvonultat.

A lényeg persze mégsem ez, hanem a technológiák, amiket a furcsa nevű szedán felvonultat.

A műszerfalon egyetlen hatalmas monitor húzódik teljes szélességében.

A műszerfalon egyetlen hatalmas monitor húzódik teljes szélességében.

Hátul kisebb kijelző tájékoztatja és szórakoztatja az utasokat.

Hátul kisebb kijelző tájékoztatja és szórakoztatja az utasokat.

A kormánykerék felső része nem öncélúan hiányzik: így biztosít tökéletes kilátást, a menetadatok akadálytalan leolvasását a Nissan.

A kormánykerék felső része nem öncélúan hiányzik: így biztosít tökéletes kilátást, a menetadatok akadálytalan leolvasását a Nissan.

A 4,86 méteres, szekrényajtós szedán belső ajtópaneljeit és padlóját valódi fa borítja.

A 4,86 méteres, szekrényajtós szedán belső ajtópaneljeit és padlóját valódi fa borítja.

Félautonóm üzemmódban (a Nissan óvatosságból inkábgyetlen b fejlett vezetőtámogatásnak nevezi a funkciót) világító diffúzor tájékoztatja a mögöttünk jövőt arról, hogy nem mi vezetünk.

Félautonóm üzemmódban (a Nissan óvatosságból inkábgyetlen b fejlett vezetőtámogatásnak nevezi a funkciót) világító diffúzor tájékoztatja a mögöttünk jövőt arról, hogy nem mi vezetünk.

Különleges audiorendszert fejlesztett ki a kocsihoz a Bose: 360 fokban, pontosan szabályozható a hang forrása, így alkalmas irányított figyelmeztetések, riasztások megszólaltatására.

Különleges audiorendszert fejlesztett ki a kocsihoz a Bose: 360 fokban, pontosan szabályozható a hang forrása, így alkalmas irányított figyelmeztetések, riasztások megszólaltatására.

2850 mm a tengelytávolság.

2850 mm a tengelytávolság.

Kommentek

F1: Hamilton új tetkót varratott magára

Lewis Hamilton új tetoválással kezdte az évet.

Bottas: Szoros lesz Hamiltonnal!

A világbajnok Nico Rosberg helyére igazolt Valtteri Bottas úgy véli, szoros lesz a verseny közte és Lewis Hamilton között, de tudnak majd együttműködni. A finn pilóta első F1-es győzelmére hajt a Mercedesnél.

F1: Fontos vizsgán felelt meg a fejvédő

Az FIA a bevezetés előtt álló fejvédő rendszerrel is szimulálta Fernando Alonso hatalmas 2016-os bukását.

Hivatalos, Massa visszatér a Forma-1-be

Dőlnek a dominók: mostantól egyértelmű, hogy Valtteri Bottas a Mercedesnél folytatja, ugyanis a Williams-csapat hivatalosan is bejelentette, hogy szerződést kötöttek Felipe Massával 2017-re.

F1: Hivatalosan is megvan Rosberg utódja

A Williams hétfőn hivatalosan is bejelentette Felipe Massa visszatérését, ezzel az is végérvényesen eldőlt, hogy Valtteri Bottas lesz Lewis Hamilton új csapattársa.

Ime az új Citroën C3, ami nem csak feltűnő

Az utóbbi években nem volt ennél fontosabb típus a francia márkánál, az egyedi stílussal hódító C3-nak a városi kisautók népes mezőnyében kell helytállnia.

F1: Megmenekülhet a sereghajtó?

Pár napja maradt a csődbe jutott Manor-csapatnak a túlélésre, de úgy tudni, van már érdeklődő, megmenekülhet az alakulat.

Jön az elektromos Master

Nem lesz átlagon felüli a hatótávja, de azért megpróbálkozik vele a Renault az európai piacon.

F1: Rénszarvas húzta a világbajnokot

A kétszeres F1-világbajnok Mika Häkkinen a hétvégén megházasodott, a szertartás végén igen rendhagyó, de nagyon stílusos módon távozott a pár.

F1: A Ferrarival együtt jön az új McLaren

A McLaren-Honda is bejelentette 2017-es modelljének leleplezési időpontját, a Ferrarival egy napon mutatják majd be új autójukat. Régi-új szín kerülhet a járgányra?

F1: Hivatalos, hogy Wehrlein a Saubernél folytatja

A Sauber hivatalosan is bejelentette 2017-es felállását. Ahogyan arra hetek óta számítani lehetett, Pascal Wehrlein lesz Marcus Ericsson csapattársa.

F1: A szezon közepétől nyerhet a Red Bull

A Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz csak a 2017-es idény közepétől vár futamgyőzelmeket csapatától. A Renault-n múlik, mennyire lesz sikeres az alakulat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.