Lexus LS: fiatalítókúra vezérigazgatóknak

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2017.01.11. 14.00

Az LC luxuskupéval azonos padlólemezből és formai koncepcióból nőtt ki a Lexus LS ötödik generációja. Esztétikai, utasbiztonsági szempontból túllép minden elődjén.

Lexus LS: fiatalítókúra vezérigazgatóknak

A Lexus LS mindig is maga volt a megtestesült higgadtság. Ebbe most beleunt a gyártó, az új modell vonalvezetése és részletei egyaránt kupésak, fiatalosak, izgalmasak.

És sportosak: a vadonatúj fejlesztésű padlólemez, amelyet az LC szuperkupé után másodikként kap meg az LS, a valaha épített legmerevebb szerkezet, amit a Lexus alkalmazott, ami az új fejlesztésű felfüggesztéssel és az elektronikus segédrendszerekkel együtt élvezetes vezethetőséget és kiemelkedő biztonságot eredményez.

Motorból is vadonatújat kap az LS: Forma 1-es technológiát alkalmaz az a most először bevetett, 3,5 literes, V6-os turbómotor, amely 421 lóerejével és 600 Nm nyomatékával nagyságrendileg a jelenlegi modell V8-asának teljesítményszintjét kínálja. A blokkhoz az LC500 tízfokozatú automata sebességváltója kapcsolódik, érdekes viszont, hogy hibrid opcióról egyelőre nem esett szó.

Lexus LS (4)

Az előző LS széria hátsó üléseiről legendák szóltak, ám most már elöl is uras a környezet: 28 irányban állítható, klimatizált masszázsfotelekből vezethető az autó, az átgondolt ergonómia révén nyújtózkodás nélkül érhető el minden funkció kezelőszerve, ugyanakkor a hátsó ülések kialakítása során kiemelt szempont volt a ki- és beszállás megkönnyítése.

Lexus LS (8)

Ezt a figyelmességet a vezető is élvezheti: a légrugózás beszállás funkciója megemeli az autót, az ülést pedig hátratolja – erre már csak azért is szükség van, mert az egész autó alacsonyabb elődjénél. A belteret különleges fabetétek és a Lexustól megszokott, organikus vonalvezetés teszi éteri szépségűvé.

Kommentek

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Kipakol egy kamionsofőr, ezért hagyja ott a pályát

Egy férfi nemrég azzal kereste meg szerkesztőségünket, hogy elmondja miért hagyja abba a kamionvezetést. A hatóságok utaznak a teherautókra, az autósokat pedig szidják a kamionsofőröket.

F1: Megmutatjuk Vettel kedvenc zenéit

Szokatlan playlisteket állítottak össze Sebastian Vettelel kapcsolatban, de a rádiós beszólásai alapján telitalálat a két lista.

F1: Torpedóval a fején indul az orosz pilóta

A hazai versenyére érdekes sisakfestést választott a Toro Rosso versenyzője, Danyiil Kvjat. A Vettel-balesettel viccel az orosz pilóta, torpedóval a fején versenyez majd.

Lengén öltözött hölgyek olasz autókra gerjednek

Az életet igenlő szenvedély, a nagy kanállal habzsolt élvezet minden valamire való olasz autóban megbújik, és az alábbi képek alapján nagyon úgy tűnik, hogy a hölgyek tisztában vannak ezzel a ténnyel. Hiába, egy Ferrari V8-as hörgése többet mond ezer szerelmes szónál.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.