A Lexus LS mindig is maga volt a megtestesült higgadtság. Ebbe most beleunt a gyártó, az új modell vonalvezetése és részletei egyaránt kupésak, fiatalosak, izgalmasak.

És sportosak: a vadonatúj fejlesztésű padlólemez, amelyet az LC szuperkupé után másodikként kap meg az LS, a valaha épített legmerevebb szerkezet, amit a Lexus alkalmazott, ami az új fejlesztésű felfüggesztéssel és az elektronikus segédrendszerekkel együtt élvezetes vezethetőséget és kiemelkedő biztonságot eredményez.

Motorból is vadonatújat kap az LS: Forma 1-es technológiát alkalmaz az a most először bevetett, 3,5 literes, V6-os turbómotor, amely 421 lóerejével és 600 Nm nyomatékával nagyságrendileg a jelenlegi modell V8-asának teljesítményszintjét kínálja. A blokkhoz az LC500 tízfokozatú automata sebességváltója kapcsolódik, érdekes viszont, hogy hibrid opcióról egyelőre nem esett szó.

Lexus LS (4)

Az előző LS széria hátsó üléseiről legendák szóltak, ám most már elöl is uras a környezet: 28 irányban állítható, klimatizált masszázsfotelekből vezethető az autó, az átgondolt ergonómia révén nyújtózkodás nélkül érhető el minden funkció kezelőszerve, ugyanakkor a hátsó ülések kialakítása során kiemelt szempont volt a ki- és beszállás megkönnyítése.

Lexus LS (8)

Ezt a figyelmességet a vezető is élvezheti: a légrugózás beszállás funkciója megemeli az autót, az ülést pedig hátratolja – erre már csak azért is szükség van, mert az egész autó alacsonyabb elődjénél. A belteret különleges fabetétek és a Lexustól megszokott, organikus vonalvezetés teszi éteri szépségűvé.