Egy Mercedes G-osztály már akkor is baromi látványos darab, amikor csak úgy, gyári pompájában gurul ki a grazi üzem kapuján. Akinek nem elég meggyőző a brutális, kockásra gyúrt test, az a Mansorytól kérhet segítséget, hogy még feltűnőbbé tegye az autóját. A cég a gyári acéllemezek helyére férfias, elegáns karbon ruhát aggat a G-re. A 18 900 eurós belépő szett a lökhárítók, sárvédők, ajtóborítások felcicomázását foglalja magában. Aki többet akar – költeni – az könnyített motorháztetőt, ajtópanelt, tetőt és tetőspoilert, kilincseket, külső tükörborítást, A-oszlop- és lámpaburkolatot is kérhet az autójára.

Persze mindez fabatkát sem érne cifra, szekérkeréknyi felnik nélkül, így 21, 22 és 23 colos alumínium keréktárcsa is rendelhető a cégnél. Érdemes a 23 colosat választani a kínálatból, hiszen annak közepe a Rolls-Royce megoldásához hasonlóan menet közben is mindig vízszintesen áll.

G_class_WideBodyKit_3-(2)

Hogy ne csak a külső, hanem a műszaki tartalom se legyen unalmas, a gyári nyolchengeres biturbó motor 544 lóereje mellé összesöpörtek még párat a műhelyben, így a versenysportból érkező alkatrészek beépítése után a Mercedes AMG G63-as terepjárója 840 lóerőssé vált, a motor nyomatékát elektronikus úton 1150 Nm-re korlátozták.

A spéci karosszéria-kiegészítőket a G63, G65, G350 és G500-as modellekhez kínálja a Mansory. Szaladjanak, míg el nem kapkodják mind!