A Lamborghini háza táján az S hagyományosan a továbbfejlesztett modelleket megillető jelzés, és nem méltatlanul került az Aventador neve mellé.

Teljesen átdolgozták az aerodinamikai adottságokat, extra légbeömlők, vaskos kerékívek, megnövelt első splitter, módosított kivitelű, felárért szénszálas műanyagból legyártott hátsó diffúzor szerepel a listán.

Az eredmény több esztétikainál: az első tengelyre ható leszorító erő, 130 százalékkal (!) nőtt, míg a közegellenállást is meghatározó áramlástani hatásfok a hátsó szárny állásától függően 50-400 százalékkal javult.

Az eredmény több esztétikainál: az első tengelyre ható leszorító erő, 130 százalékkal (!) nőtt, míg a közegellenállást is meghatározó áramlástani hatásfok a hátsó szárny állásától függően 50-400 százalékkal javult.

Vadonatúj funkció a Lamborghini arzenáljában a négykerék-kormányzás; a rendszer 5 ezredmásodperc alatt reagál a vezető parancsaira. Szintén új fejlesztés az aktív felfüggesztés, az összkerék-kormányzás miatt a geometriáig hatóan kellett újrafejleszteniük a futóművet.

Vadonatúj funkció a Lamborghini arzenáljában a négykerék-kormányzás; a rendszer 5 ezredmásodperc alatt reagál a vezető parancsaira. Szintén új fejlesztés az aktív felfüggesztés, az összkerék-kormányzás miatt a geometriáig hatóan kellett újrafejleszteniük a futóművet.

A rendelkezésre álló üzemmódok között megjelent az EGO, amiben a másik három (utcai, sport, verseny) opciókon túl számos lehetőség közül választhat a pilóta. Alapáras az Apple CarPlay integráció, a vezetői környezet testre szabható, opcióként teljes telemetriai berendezés is kérhető.

A rendelkezésre álló üzemmódok között megjelent az EGO, amiben a másik három (utcai, sport, verseny) opciókon túl számos lehetőség közül választhat a pilóta. Alapáras az Apple CarPlay integráció, a vezetői környezet testre szabható, opcióként teljes telemetriai berendezés is kérhető.

A motor 700 helyett 740 lóerős, a nyomaték 690 Nm. Optimalizálták a változó szelepvezérlést és a változó hosszúságú szívócsövet is. A maximális fordulatszám 8350 helyett 8500/perc, részterhelésen csak hat henger fut a tizenkettőből. A kipufogórendszer is új, 20 százalékkal könnyebb lett, a gázok három végcsövön át távoznak.

A motor 700 helyett 740 lóerős, a nyomaték 690 Nm. Optimalizálták a változó szelepvezérlést és a változó hosszúságú szívócsövet is. A maximális fordulatszám 8350 helyett 8500/perc, részterhelésen csak hat henger fut a tizenkettőből. A kipufogórendszer is új, 20 százalékkal könnyebb lett, a gázok három végcsövön át távoznak.

Egyedi Pirelli P Zero abroncsokon gurul az autó, alapfelszerelés a karbon-kerámia fékrendszer, 100-ról 31 méteren áll meg az autó. A végsebesség 350 km/óra, álló helyzetből 2,9 mp alatt ugrik százra az autó.

Egyedi Pirelli P Zero abroncsokon gurul az autó, alapfelszerelés a karbon-kerámia fékrendszer, 100-ról 31 méteren áll meg az autó. A végsebesség 350 km/óra, álló helyzetből 2,9 mp alatt ugrik százra az autó.