Összkerékhajtás és 231 lóerő: ez a párosítás a legnagyobb újdonság, amivel a John Cooper Works Clubman a Mini rajongóknak szolgálhat. Az automata és kéziváltóval egyaránt kérhető újdonság (mindkettő egyformán 6,3 mp alatt ugrik százra).

Alapfelszerelés a 18-as felni, az elektronikus első sperrdifi funkcióval szerelt kipörgésgátló rendszer, valamint a szelektív nyomatékmegosztást biztosító menetstabilizáló elektronika; opció a 19 colos keréktárcsa és az adaptív lengéscsillapítás.

A ködlámpákat kiszorították helyükről a légbeömlők, a küszöbök egyedi szélesítést kaptak, a méhsejt mintázatú hűtőrács piros merevítést kapott.

A ködlámpákat kiszorították helyükről a légbeömlők, a küszöbök egyedi szélesítést kaptak, a méhsejt mintázatú hűtőrács piros merevítést kapott.

A kipufogót megduplázták, terebélyes szárny feszül a faron. Egyedi fényezés kontrasztos tetővel, kérhető vörös és fekete sávozás is.

A kipufogót megduplázták, terebélyes szárny feszül a faron. Egyedi fényezés kontrasztos tetővel, kérhető vörös és fekete sávozás is.

Változatlan funkcionalitás az ötszemély utastérben. Itt is feláras a head-up kijelző, viszont egyedi tartalmakat közöl: teljes értékű fordulatszámmérő, valamint váltófény vetül a szélvédőre. Egyedi sportülés, sportkormány, taposólemez és pedálsor - minderről egyetlen fotót sem tett közzé a gyár.

Változatlan funkcionalitás az ötszemély utastérben. Itt is feláras a head-up kijelző, viszont egyedi tartalmakat közöl: teljes értékű fordulatszámmérő, valamint váltófény vetül a szélvédőre. Egyedi sportülés, sportkormány, taposólemez és pedálsor – minderről egyetlen fotót sem tett közzé a gyár.