Fotókon a vadonatúj Opel Insignia

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.12.07. 06.00

Jobbkormányos testvérmárkája beelőzte az Opelt: a Vauxhall emblémájával kerültek napvilágra a következő generációs, márciusban debütáló Insignia első fotói.

Akár 175 kilóval kevesebbet nyom majd elődjénél, új, nyomatékvektor-szabályozású összkerékhajtást és nyolcfokozatú automata váltót, no meg mátrix-LED fényszórókat kap az új generációs Insignia – ezeket a részleteket az Opel helyett a cég angol testvérmárkája, a Vauxhall szellőztette meg, de attól még ugyanúgy érvényesek lesznek a mi balkormányos típusunkra is.

Az Insignia Grand Sport vadonatúj padlólemezre épül, jobb helykihasználással, kis tömegű anyagokkal és növelt merevséggel. A karosszéria közegellenállási együtthatója mindössze 0,26.

 

Többé-kevésbé azonos külső hossz mellett akár 175 kilóval könnyebb elődjénél. Csak a vázszerkezet 60 kilóval könnyebb. 29 mm-rel alacsonyabb tetővonal, 11 mm-rel szélesebb nyomtáv. A tengelytáv 92 mm-t nőtt, a túlnyúlások rovására.

Többé-kevésbé azonos külső hossz mellett akár 175 kilóval könnyebb elődjénél. Csak a vázszerkezet 60 kilóval könnyebb. 29 mm-rel alacsonyabb tetővonal, 11 mm-rel szélesebb nyomtáv. A tengelytáv 92 mm-t nőtt, a túlnyúlások rovására.

Egyértelműen felismerhetők a Monza tanulmányautó stílusjegyei. Mélyre nyúló hűtőmaszk, krómsávval kihangsúlyozott, kupés sziluett. A harmadik féklámpát a tetőperembe integrálták.

Egyértelműen felismerhetők a Monza tanulmányautó stílusjegyei. Mélyre nyúló hűtőmaszk, krómsávval kihangsúlyozott, kupés sziluett. A harmadik féklámpát a tetőperembe integrálták.

Iszonyú sok vezetőtámogató technológia, a 32 szegmensből álló IntelliLux mátrix LED fényszórótól a távolságtartó tempomaton át a sávban tartó és keresztirányú forgalmat figyelő rendszerekig.

Iszonyú sok vezetőtámogató technológia, a 32 szegmensből álló IntelliLux mátrix LED fényszórótól a távolságtartó tempomaton át a sávban tartó és keresztirányú forgalmat figyelő rendszerekig.

A „turbómotorok széles választékát” egyelőre nem részletezi a gyár. Nyolcfokozatú automata sebességváltó, szélesre húzott áttételekkel, finom és villámgyors váltásokkal. Kezdetben csak összkerékhajtással lesz rendelhető.

A „turbómotorok széles választékát” egyelőre nem részletezi a gyár. Nyolcfokozatú automata sebességváltó, szélesre húzott áttételekkel, finom és villámgyors váltásokkal. Kezdetben csak összkerékhajtással lesz rendelhető.

Az Insignia Grand Sport vadonatúj padlólemezre épül, jobb helykihasználással, kistömegű anyagokkal és növelt merevséggel. A karosszéria közegellenállási együtthatója mindössze 0,26.

Az Insignia Grand Sport vadonatúj padlólemezre épül, jobb helykihasználással, kis tömegű anyagokkal és növelt merevséggel. A karosszéria közeg-ellenállási együtthatója mindössze 0,26.

Új az összkerékhajtás: a hátsó differenciálmű helyébe két elektronikus vezérlésű, többtárcsás tengelykapcsoló lép. A hajtás képes szelektíven nyomatékot juttatni az egyes hátsó kerekekre, ami dinamikusabb, biztonságosabb vezetést enged.

Új az összkerékhajtás: a hátsó differenciálmű helyébe két elektronikus vezérlésű, többtárcsás tengelykapcsoló lép. A hajtás képes szelektíven nyomatékot juttatni az egyes hátsó kerekekre, ami dinamikusabb, biztonságosabb vezetést enged.

Ez lesz az első Opel, amely aktív (ütésre felpattanó) alumínium motorházfedelet kap, igazodva az EuroNCAP egyre szigorúbb követelményeihez.

Ez lesz az első Opel, amely aktív (ütésre felpattanó) alumínium motorházfedelet kap, igazodva az EuroNCAP egyre szigorúbb követelményeihez.

A vezető 3 centivel mélyebben ül, mint eddig, egészen más az ergonómia, jobb vezetési élményt ígér a cég. Minden szinten alapáras lesz a kulcs nélküli nyitás és indítás, fűtött ülésből akár négy is kérhető. Keret nélküli érintőképernyő, ösztönös használhatósággal. Apple CarPlay és Android Auto is lesz a fedélzeten, a Vauxhall OnStar szolgáltatás újdonsága a személyes segítő, akinél akár hotelszobát is foglalhatunk.

A vezető 3 centivel mélyebben ül, mint eddig, egészen más az ergonómia, jobb vezetési élményt ígér a cég. Minden szinten alapáras lesz a kulcs nélküli nyitás és indítás, fűtött ülésből akár négy is kérhető. Keret nélküli érintőképernyő, ösztönös használhatósággal. Apple CarPlay és Android Auto is lesz a fedélzeten, a Vauxhall OnStar szolgáltatás újdonsága a személyes segítő, akinél akár hotelszobát is foglalhatunk.

Továbbfejlesztették a FlexRide futóművet, adaptív lengéscsillapítás az átfogó üzemmód-választás (módosuló kormánymű, gázreakciók és váltási pontok) részeként.

Továbbfejlesztették a FlexRide futóművet, adaptív lengéscsillapítás az átfogó üzemmódválasztás (módosuló kormánymű, gázreakciók és váltási pontok) részeként.

Kommentek

Keménytetőt kapott a Mazda MX-5

A klasszikus kanavász és a furmányos eltűnő targa után itt a harmadik tetővariáció. Sajnos nem veheti meg bárki.

Rollerrel reformálnák meg a közlekedést

Elektromosan hajtott rollereket használó közösségi szolgáltatással akarja megformálni a közlekedést egy startup cég Németországban.

Valódi divatcikké vált az autó

Igazi divattermékként kezeli legújabb limitált szériáját a DS. A DS 3 Inès de la Fressange kimondhatatlan neve kiművelt koncepciót takar.

Rózsaszín taxikkal védik a nőket

A nők biztonságos közlekedését szolgáló új taxiszolgáltatást indítanak csütörtökön Pakisztánban: a nők vezette rózsaszín taxikat telefonon vagy mobilalkalmazáson keresztül lehet megrendelni, de akár le is lehet inteni az utcán.

Fény derült a nyírségi permetező vonat titkára

Az összeesküvés hívők azonnal Chemtrail-t kiáltanak, ezért megkérdeztük a MÁV-t, mi is folyik ebből a vonatból.

Forma-1-es kvíz profiknak és tanulékony kezdőknek

Kened-vágod az F1-es pilóták fontos és érdekes statisztikáit? Ha igen, ha nem, itt egy kérdezz-felelek, amiből a lexikon-agyú rajongók is tanulhatnak. Tedd próbára magad!

F1: A Mercit “biztosan érdekli” Vettel

A Red Bull-fejes Helmut Marko kezdi a kavarást, azt mondja, a Mercedest egyértelműen érdekli a ferraris Sebastian Vettel 2018-as szerződtetése.

Adnál ennyi pénzt egy Bentley másolatért?

A Bentley Continental GT replika Ford Mustang alapra épült, a kivitelezéssel nincs is nagy gond, de azért látszik, hogy ez csak másolat. Kérdés, hogy megér-e ennyi pénzt.

F1: Rajthoz állhat Wehrlein Melbourne-ben

Rajthoz állhat a melbourne-i Forma-1-es idénynyitón Pascal Wehrlein, a Sauber német pilótája, miután az orvosok megadták neki az engedélyt.

F1: Egymásra mutogat Hamilton és Vettel

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj előtt a Mercedes és a Ferrari versenyzője is azt mondja, hogy a másikuk csapata kezdi favoritként az évet.

Itt a Suzuki, hol a Suzuki? A holttér átkozott veszélye videón

A 112 Press ismét hasznos, és tanulságos anyagot tett az asztalra, videójuk egy olyan forgalmi szituációt mutat be, ami könnyen balesetek forrása lehet.

A 6 legdrágább új autó itthon

Ezen a listán röpködnek a tízmilliók, szóval ha sok pénzed van, és nem tudod mire költsd el, van néhány tippünk.

F1: Elmaradhat az idény első balhéja

Úgy tudni, hogy a Mercedes és a Red Bull Racing a szezonnyitóra átépítette a korábban aerodinamikai szerepet is játszó felfüggesztését.

F1: Minden, amit tudni érdemes a 2017-es szezonról

…címvédés, hiszen Nico Rosberg visszavonult. Hogy mi lesz, mi lehet az új autókat hozó új F1-es idényben, alább soroljuk. Szezonelőzetes.

Tudod, hogyan kell helyesen parkolni? Lehet, hogy nem

Mi a különbség a parkolási pótdíj és a helyszíni bírság között? Most néhány kérdésre választ adunk.

F1: Hülkenberg végre sisakot választott

Zöld vagy piros? Ma megkaptuk a választ. A Force India versenyzői is újítottak, de nincs benne sok köszönet.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.