Elkészült a tökéletes McLaren sportkocsi

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.12.02. 08.20

Mi az: a McLaren árulja, 6 millióba kerül, és fültől fülig vigyort húz az arcodra? Ne örülj, nem autóról van szó, csupán egy kiegészítő csomagról – de azt mondják, megéri.

Megépítette belépő Sport szériájának tökéletes képviselőjét a McLaren. Na nem egy újabb modellről van szó, hanem az 570S-hez kínált Track Packről, azaz pályacsomagról, amelyet neve ellenére nem csak zárt pályán élvezhetünk.

Először is 12 mm-rel magasabb a hátsó szárny – ez ahhoz kevés, hogy ujjal mutogassanak ránk az utcán (kivéve, persze, hogy eleve egy McLarenben ülünk), viszont 240 km/óránál 29 extra kilóval préseli a földhöz a hátsó tengelyt, ami jól jön a pályán.

McLaren 570S with Track Pack (5)

29 kiló a mérleg egyik serpenyőjében, 25 a másikban: ennyivel könnyebb ugyanis az alapkivitelű 570S-nél a pályacsomagos kiadás. Bőr helyett Alcantara kárpitanyagok, szénszálas versenyülések, valamint egyedi, ultrakönnyű keréktárcsák faragták le a negyed mázsát. Ennyi persze sem  a gyorsulásban, sem a végsebességben nem hoz érdemi változást, 9,4 mp 200 km/órára, 328 km/óra végsebesség – huncut, aki ennél jobbra vágyna.

A csomag legizgalmasabb eleme a McLaren telemetriai rendszere, amelyet a McLaren 675LT és a McLaren P1 fedélzetén már alkalmaztak. Ez valós idejű információt ad a köridőkről, a részidőkről, képes a pilóták összehasonlítására, valamint a futam után elemzéseket gyárt és grafikonon ábrázolja a sebességet a pálya adott pontjain.

A 16 500 angol fontba, azaz valamivel több mint 6 millió forintba kerülő Track Pack karbon-kerámia fékeket is hoz, de ezt talán mondani sem kell.

Kommentek

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.