Bitang gépet kapott a DTM legfiatalabb bajnoka

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.11.30. 11.50

Marco Wittmann, a DTM kétszeres bajnoka saját kezűleg állította össze új BMW M4 szolgálati autóját.

Bitang gépet kapott a DTM legfiatalabb bajnoka

Kicsit több mint két hónappal ezelőtt a 26 éves Marco Wittmann második alkalommal is megszerezte a DTM egyéni bajnoki címét a hockenheimringi szezonzárón. A bajoroknál már hagyomány, hogy a kiemelkedően sikeres pilóták személyre szabott szolgálati autót kapnak, amik közül talán ez a legutóbbi a leglátványosabb is. Marco Wittmann saját kezűleg böngészte az extrák listáját és nagyon sok tétel mellé került pipa. A pilótafülkében több helyen is visszaköszön az autó Java Green fantázianevű élénkzöld fényezése.

A külső pedig teljes M Performance kezelést kapott. Így került rá a szénszálból készült hátsó diffúzor és a csomagtartón lévő spoiler, valamint magasfényű feketére fényezett hűtőrács és küszöbtoldat is. Jutottak karboncuccok az utastérbe is bőséggel, a dupla kuplungos váltó karját is ez díszíti, a pedálsor azonban rozsdamentes acél.

Az M4-es sportkupét 3 literes, biturbó sorhatos hajtja, alaphelyzetben 431 lóerős teljesítményű és 550 nm a maximális forgatónyomatéka. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre a dupla kuplungos váltóval szerelt verzió 4,1 másodperc alatt ugrik.

A BMW M4 Competition csomagos változatát mi is teszteltük, ide kattintva el is olvashatod!

Bestcars

Kommentek

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem-kabrió és nem-CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.