Itt az új Ford Fiesta!

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.11.29. 21.40

Világpremieren jártunk, új Ford Fiestákat láttunk. Mondhatni élőben jelentkezünk.

Itt az új Ford Fiesta!

A kölni Go Further rendezvényen a Ford egyszerre négy különféle modellváltozatot mutat be az új generációs Fiestából: a stílusos Fiesta Titanium, a sportos Fiesta ST-Line, a gazdag felszereltségű Fiesta Vignale és a Fiesta Active crossover variánsokat. Az autóban olyan technológiák működnek, mint a 8 colos, nagy felbontású érintőképernyő, a SYNC 3 kommunikációs és szórakoztató rendszer, illetve a Fiesta lesz az első Ford, amelyben megjelenik a prémiumminőségű B&O PLAY Hangrendszer. Az új Fiestában debütál majd egy új 1,1 benzinmotor a már ismertek mellett.

A képre kattintva galéria nyílik

Az új generációs Ford Fiesta különleges koncert keretében mutatkozott be, amelynek előadói a világhírű DJ Yoda és “YuMi”, az autóipari robot voltak. Olyan zenei produkcióval szórakoztatták a nézőket, amit az 1976-os év legnagyobb slágereiből állítottak össze, ezzel is megemlékezve a Fiesta 40. születésnapjáról.

15233562_1541632172530054_369268856_o

A 2500 újságíró, kereskedő és alkalmazott részvételével tartott eseményen a Ford a Mustang két különleges kivitelét is bemutatta, a Black Shadow és Blue Edition változatokat; emellett megjelent a Transit Custom Black Edition és a kibővített Transit Sport sorozat. Megtudtuk, hogy 2018-tól az 1,0 literes EcoBoost benzinmotor üzemanyag-fogyasztását hengerlekapcsolási technológia csökkenti, jelenlegi tudásunk szerint ez lesz a világ első háromhengeres erőforrása, amely ilyet tud.

DSCN8644

A helyszínről Horváth Zsolti kollégánk jelentkezett. A lenti képen épp a GT40-nel pózol. ;)

15311029_1541637125862892_1452715212_o

Hamarosan jövünk további részletekkel!

Szavazás

Hogy tetszik elsőre az új Ford Fiesta?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.