Friss arcot kapott a Peugeot olcsó szedánja

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.11.24. 12.01

Elegánsabb orrot, új lámpákat és okos, 7 colos érintőképernyőt kapott a Peugeot kis négyajtósa, a 301-es.

Alig több mint egy hete kapott frissítést a Citroën C-Elysée, most pedig a PSA konszernen belüli testvérének, a Peugeot 301-esnek varrták fel a ráncait. Persze a lemezfelületeket nem érintette a változás, csupán az ilyenkor szokásos plasztikokat formálták újra, hogy jobban illeszkedjen az oroszlános márka aktuális kínálatába a 301-es.

Peugeot-301-2017-1280-07

Átrajzolták a lökhárítókat, az elsőbe LED-es nappali menetfény került, a hűtőmaszk sokkal hangsúlyosabb és térhatásúbb lett, a két végén lévő fényszórók pedig megkapták az apró, alulról benyúló műanyagot, ami még a 308-ason jelent meg elsőként. A hátsó lámpában pedig megjelent az oroszlánkarom motívum.  Három új szín és szintén új alufelnik járulnak még hozzá a kompakt négyajtós frissebb megjelenéséhez.

Továbbra is gigantikus méretű maradt a közel 4,5 méteres hosszúságú autó csomagtartója, alapesetben 640 liternyi térrel gazdálkodhat a tulajdonos, az ülések ledöntésével pedig akár több mint 1300 liternyi csomagot is elnyelhet. A kizárólagosan négyajtós forma miatt azonban utóbbi kihasználása még mindig elég korlátozott.

A korhoz igazodva a Peugeot 301-es magasabb felszereltségű változataiban már 7 colos érintőképernyőt találunk a középkonzolon, ami a multimédia kezelése mellett 3D Tom Tom navigációs rendszert, tolatókamerát és MirrorLink-et, vagyis a telefon képét tükröző rendszert tartalmaz. A klímapanel viszont maradt a hagyományos formájában.

Peugeot-301-2017-1280-0f

Két benzines és két teljesítményszintű dízelmotor érhető el a 301-eshez. Előbbiek közül a belépőszintet a 82 lóerős 1,2 literes háromhengeres jelenti, az 1,6-os 115 lóerős teljesítményű négyhengeres pedig akár 5 fokozatú kézi váltóval vagy hatsebességes automatával rendelhető. Az 1,6-os turbódízel 92 és 100 lóerős változatban kerül a spanyolországi Vigóban gyártott autóba.

Bestcars

Kommentek

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.