Dísztárgy lett az utcai versenyautó

McLaren 570S Design Edition

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.11.23. 07.00

Ötféle szín- és kárpitharmóniát alkottak a McLaren dizájnerei, hogy azoknak se kelljen lemondaniuk a gyár termékeiről, akiknek az átlagosnál fejlettebb a szépérzéke.

Ötféle szín-, kárpit- és kiviteli variációban mutatkozott be a McLaren 570S különkiadása, a Design Edition család. Nem holmi egyetlen hétvégén összedobált csomagról van szó: a márka dizájnerei válogatták össze kedvenc fényezésüket, felnijüket, kipufogójukat (tudtad, hogy ebből is többfélét kínál a McLaren?) és féknyereg-színüket, és mindehhez stílusban harmonizáló belteret választottak a „By McLaren” custom szolgálat csomagjai közül.

A képeken látható, elsőként leleplezett Design Edition 1 például piros fényezést, ötküllős keréktárcsát, diszkrét kipufogót és piros féknyergeket kapott. Az utastér szénfekete Alcantara kivitelű, piros Nappa bőrülésekkel, felül fekete, alul piros bőr műszerfalborítással, kontrasztos szürke öltésekkel, kétszínű kormánykerékkel, bőr küszöbborítással.

Ezek az opciók persze eddig is rendelkezésre álltak, így együtt, csomagban azonban nemcsak jobban néznek ki, de megfizethetőbbek is, ami persze relatív. A másik négy Design Edition kivitel szürke, narancs, fekete, illetve fehér fényezést kap majd.

McLaren 570S Design Edition

A McLaren Design Edition modellek már megrendelhetők, az autókat 2017 során szállítják ki. A tervek szerint kizárólag az idei év női álomautója kínálja majd ezt a lehetőséget.

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.