Ha egy utcára szabadított Mercedes versenyautót szeretnél, akkor itt a lehetőség!

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.11.21. 10.05

780 millió forintért kínálnak utcai versenyautót a Mercedes CLK GTR formájában, ami egykor a világ legdrágább autója volt.

Ha egy utcára szabadított Mercedes versenyautót szeretnél, akkor itt a lehetőség!

1997-ben a Mercedes a rövid életű FIA GT bajnokságra alkotta meg a Mercedes-Benz CLK GTR-t, amiből aztán a homologizáció miatt két év alatt legyártott  35 darabot utcai használatra. Ebből a mennyiségből csak 6 darab nyitott tetős, ezeknek az ára még az itt kínált példányénál is merészebb. A CLK GTR-nek viszont jóformán semmi köze nincs az alapot adó kupéhoz, csupán formai elemeiben emlékeztet rá. Az eredeti autó beazonosításához a lámpák, a hűtőrács és a motorháztető formája nyújt segítséget.

Az eladó példányt 2,5 millió euróért – tehát közel 780 millió forintnak megfelelő összegért – kínálják, ami merész árnak tűnik, de az ezüst ritkaságot nem igazán használták, a közel 20 év alatt 2901 kilométer szaladt az órájába. Míg a Le Mans-i változatot V8-as motor hajtotta, addig az utcai autó 6,9 literes V12-est kapott több mint 600 lóerővel és közel 780 Nm forgatónyomatékkal. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 3,8 másodperc alatt villan, a végsebessége pedig hajmeresztő 344 km/óra.

imageshandler (3)

Megjelenésekor a világ legdrágább szériaautója volt, így 1 547 620 dolláros árával sokáig bérelt helye volt a Guinness rekordok könyvében.

BestCars_620x310

Kommentek

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.