Erősebb lett és messzebb jut az elektromos Golf

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.11.17. 13.05

Apró külső változások ellenére az elektromos Volkswagen Golf jelentősen megújult, hosszabb hatótávval és okosabb fedélzeti rendszerrel lesz kapható a jövő évtől.

Erősebb lett és messzebb jut az elektromos Golf

A Volkswagen Golf frissítésével megújult a legzöldebb változat is, a tisztán elektromos hajtású e-Golf, ami amellett, hogy erősebb lett, hatótávja is jelentősen nőtt. Az átdolgozott fényszórókban megmaradtak az elektromosságra utaló vékony kék csíkok és az átdolgozott sárvédőben továbbra is megtalálható a C alakú LED-es nappali menetfény. A világítást egyébként minden lámpában LED-ek adják. Ezenkívül azonban aligha látható jelentős változás az e-Golf karosszériáján.

Jelentősen megújult viszont a tartalom, az eddigi 24,2 kWh-s akkumulátorcsomag helyett már 35,8 kWh-s lítium-ion akksikat találunk az e-Golfban. Ezzel érzékelhetően nőtt a hatótáv is, közel 70 kilométerrel tehet meg többet a friss változat, így katalógus szerint akár 200 kilométerre is eljut egyetlen feltöltéssel. 134 lovasra nőtt a teljesítmény, a nyomaték pedig már 290 Nm, tehát a dinamika is sokat javult, immár álló helyzetből 10 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet.

2017-volkswagen-e-golf (5)Természetesen, az elektromos változatból sem marad ki a beltér két legnagyobb újítása, a 12,3 colos digitális műszerfal, amit a konszern minden autójában csak Virtual Cockpitnek hívnak és a Discover Pro fedélzeti rendszer 9,3 colos érintőképernyője. Előbbi is igencsak széles lehetőségeket kínál a sofőr számára a testreszabhatóság tekintetében. Jóformán bármi megjeleníthető a kijelzőn bármekkora méretben, így lehetséges az is, hogy a navigáció képe uralja el az egész felületet és a sebesség és egyéb adatok csak mellékesen jelennek meg rajta.

2017-volkswagen-e-golf (4)10 millió forint körüli árával és megnövelt hatótávjával az e-Golf komoly konkurenciát jelenthet a jelentős támogatást adó hazai villanyautó-piacon is, melyen olyan vetélytársakkal kell megküzdenie a vásárlókért, mint a BMW i3-as vagy a Nissan Leaf.

BestCars-Cikk-620x310

Kommentek

Mindent túlél a Citroën WRC gépe

Igazán szédítő bukfenc után tért vissza Kris Meeke Citroën C3 WRC-je az argentin rali futamán.

Ritka Ferrarit emésztettek fel a lángok

Porrá égett egy korai Ferrari F40-es, az anyagi kár jelentős, az autó pótolhatatlan darabja az olasz sportkocsigyár történelmének.

Újabb hajmeresztő ötlettel állt elő a Tesla-vezér

Föld alatt utaztatná az embereket Elon Musk, amivel teljesen megreformálná a városi közlekedést. A dugók csökkennének és az emberek gyorsabban jutnának el a célhoz.

Meglepte leghűségesebb vevőjét a Lexus

100 évesen a 25-ödik Lexusát készült megvásárolni, ezért a japán gyártó egy igazán különleges darabot készített hűséges vevőjének.

F1: Massa csak tette, amit a mérnök mondott

Felipe Massa nagyon elégedetten nyilatkozott az Orosz Nagydíj időmérője után, a 6. helye azt mutatja, hogy a Williams immár versenyben van a Red Bull-lal.

Ricciardo: Az ötödik hely a legjobb, amit megszerezhetünk

A Red Bull továbbra is csak fut az élmezőny után, de Daniel Ricciardo igyekszik pozitívan hozzáállni a szezonhoz. Csapattársa, Max Verstappen viszont továbbra is küzd az autójával.

F1: Lakáscserében fogadott Massa, Ricciardo és Verstappen

A Red Bull pilótái és a williamses Felipe Massa a vasárnapi Orosz Nagydíjon az valószínűleg egymással küzd majd, a “házon belüli” csatának érdekes tétje lesz.

F1: Hamilton szuboptimális formában

Lewis Hamilton elismerte, hogy a Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén egyszerűen nem volt elég gyors, ugyanakkor az előzmények alapján a futamtól sem remélhet sokat.

Alonso: Megint tökéletes időmérőm volt

Fernando Alonso sosem fogy ki az öndicséretből, a szocsi kvalifikáció után a Honda-motort szidta és annak örült, hogy újonc csapattársát héttizeddel verte.

Kimi: Azért az első sor nem rossz a csapatnak

A Orosz Nagydíj időmérőjén Sebastian Vettel biztosította be a vasárnapi pole pozíciót, mögötte Kimi Raikkönen és Valtteri Bottas végzett. Az első három nyilatkozatai Szocsiból.

F1: A Ferrari kiütötte a Mercedest az időmérőn

A Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén a Ferrari “robbantott”, Sebastian Vettelé lett a pole-t, Kimi Räikkönen 2. helyével meglett a teljes első sor. A mercedeses Valtteri Bottas a 3., Lewis Hamilton szétesett.

F1: A Ferrari megint verte a Mercedest

A Forma-1-es Orosz Nagydíj utolsó szabadedzésén is határozott előnnyel verte a Ferrari a Mercedest, Sebastian Vettel a leggyorsabb, Lewis Hamilton csak a 4.

300 km/h fölött hasít az új Alpina kupé

Bemutatta legfrissebb újdonságát az Alpina. A B4 S Bi-Turbo a BMW M4 költséges alternatívája.

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

F1: Milliárdos veszteséget hoz a szabálymódosítás

A Force Indiánál a legkevésbé sem örülnek a versenyzői nevek és rajtszámok megjelenítéséről szóló szigorításnak, dollármilliókban mérhető veszteséget jelenthet az újítás.

Autógyári munkásnak állt a Facebook-vezér

Mark Zuckerberg a Ford dearbroni gyárában járt, ahol még a munkából is kivette a részét a Ford F-150-eseket előállító üzemben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.