Újabb sportszedán épül Nissanéknál

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.11.16. 11.00

Középkategóriás limuzinjából épít sportmodellt a Nissan észak-amerikai részlege. A Sentra Nismo visszafogottan játssza az izomszedánt.

188 lóerős, 240 Nm nyomatékú 1,6 literes, közvetlen benzinbefecskendezéses turbómotor: jól hangzik egy alsó-középkategóriás ferdehátú, még jobban egy városi kisautó sportmotorjaként, de első hangzásra sovány lehet egy 4,6 méteres szedán dinamikus mozgatásához.

Csakhogy a Nissan Sentra amilyen csúnya, olyan könnyű: menetkész tömege nem éri el az 1,3 tonnát, így ha a Nismo család többi, európai tagjával nem is veszi fel a versenyt nyers agresszió dolgában, a frissen bemutatott sportlimuzin tempós autópálya-sprintekre legalábbis feltétlenül alkalmasnak ígérkezik.

Sajnos a gyártót jelenleg jobban izgatja, hogy heteken belül kijön a Star Wars saga újabb epizódja, a Zsivány Egyes, hiszen a Nissan Rogue-ból különkiadást építettek a filmhez.

2017 Nissan Sentra NISMO

Így csak annyit árultak el, hogy módosított áttételezésű, hatfokozatú kéziváltóval vagy szintén újrahangolt Xtronic fokozatmentes automatával lehet majd januártól megvásárolni az autót, de hogy mennyivel megy, hogyan gyorsul, vagy a motoron és az optikai kiegészítőkön kívül milyen extra tartalmat kínál, arra nem derült fény.

Végső soron mindegy, hiszen a modell európai forgalmazása a legkevésbé sem valószínű.

2017 Nissan Sentra NISMO

best-cars

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.