Lamborghini Huracán Spyder RWD: Hátul hajt, és még teteje sincsen

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.11.16. 10.07

Új orr- és farkialakítás segít azonosítani a Huracán család legújabb, mégis leginkább old school tagját.

A régi szép időkben a sportautóknak még nem volt tetejük, motorjuk pedig a hátsó tengelyt hajtotta… Na pontosan ezekben a régi szép időkbe viszi vissza vásárlóit a Lamborghini legfrissebb modellújdonsága, a Huracán Spyder hátsókerék-hajtású kiadása.

Ahogy azt a Lamborghinitől megszokhattuk, két eleve vonzó termékét kombinálta össze egy harmadikká: a tavaly ilyenkor bemutatott Spyder és a nagyságrendileg ugyanakkor leleplezett LP 580-2 kupé nászából született meg az a modell, amelynek sem teteje, sem hajtott első kereke nincs, ám ez aligha vesz el az általa kínált élményből, sőt.

A hajtáslánc maradt a régi: 580 lóerő és 540 Nm árad az 5,2 literes V10-es középmotorból a hátsó tengely felé, az 1509 kg száraz tömegű autó 3,6 mp alatt gyorsul százra, végsebessége 319 km/óra. A váltó hétfokozatú DSG, a kormányművet a hátsókerekes verzióhoz hangolták.

A hátsókerekes Huracánhoz kifejlesztett Pirelli PZero abroncsok megmaradtak, viszont új az autó orrkialakítása, a nagyméretű légbeömlők segítenek az aszfalton tartani az első kerekeket, ami már csak azért is fontos, mert a másfél tonnás tömeg 60 százaléka a hátsó kerekeket terheli.

A hátsókerekes Huracánhoz kifejlesztett Pirelli PZero abroncsok megmaradtak, viszont új az autó orrkialakítása, a nagyméretű légbeömlők segítenek az aszfalton tartani az első kerekeket, ami már csak azért is fontos, mert a másfél tonnás tömeg 60 százaléka a hátsó kerekeket terheli.

Lamborghini Huracán Spyder RWD

Az utastérben a VW-konszern digitális műszerfalát találjuk, fejünk fölük 17 másodpercig tart csupán eltüntetni a vászontetőt – ezt akár 50 km/óránál is megtehetjük. A kormányról válthatunk üzemmódot; van utcai, sport és verseny módus.

A 2017 januárjától megrendelhető spyder ára a két- és összkerékhajtású kupék közé esik, ennél pontosabb összeget egyelőre nem közölt a gyár.

A 2017 januárjától megrendelhető spyder ára a két- és összkerékhajtású kupék közé esik, ennél pontosabb összeget egyelőre nem közölt a gyár.

best-cars

Kommentek

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.