Konnektorról tölthető változat készült a Cadillac limuzinjából

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.11.16. 16.05

V6-os motorokra jellemző dinamikát és alacsony fogyasztást ígér a Cadillac konnektorról tölthető, 5,2 méteres limuzinja, a CT6 Plug-In Hybrid.

Amerikában is egyre nagyobb teret nyer a hibrid hajtás és ezt a helyi gyártók is felismerték, ezért egyre több modell kapja meg a villanyosított hajtásláncot, még az olyan nagy limuzinok is, mint a Cadillac CT6-osa. Az idei évtől gyártott közel 5,2 méter hosszú négyajtós gépházteteje alatt már nemcsak V8-as motort, hanem V6-ost és négyhengerest is kínáltak már a kezdetektől, most viszont az utóbbi variációt toldották meg villannyal.

A CT6 Plug-In Hybrid modell teljes hatótávja a gyári adatok szerint 400 mérföld, tehát körülbelül 640 kilométer, ebből mindössze 30 mérföldet (szűk 50 kilométert) tud megtenni emissziómentesen. A Cadillac egyébként is leginkább mindennapi ingázásra optimalizálta a villanyos hajtásláncot, így egy otthoni és egy munkahelyi töltéssel akár benzin nélkül is eljuthatnak az irodájukba a hatótávon belül dolgozók.

Cserébe viszont az ígéretek szerint teljesítményében V6-os motorra emlékeztet a négyhengeresek fogyasztásával. A megszokott módon a CT6-osban is 2 literes turbós négyhengeres és a váltóban elhelyezett villanymotor továbbítja az erőt a hátsó kerekek felé. A rendszer összteljesítménye 335 lóerő és 586 Nm csúcsnyomaték, amivel 5,2 másodperc alatt éri el a 60 mérföld/órás (96 km/óra) sebességet, tehát a dinamikára valóban nem lehet panasz.

BestCars-Cikk-620x310

Kommentek

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.