Konnektorról tölthető változat készült a Cadillac limuzinjából

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.11.16. 16.05

V6-os motorokra jellemző dinamikát és alacsony fogyasztást ígér a Cadillac konnektorról tölthető, 5,2 méteres limuzinja, a CT6 Plug-In Hybrid.

Amerikában is egyre nagyobb teret nyer a hibrid hajtás és ezt a helyi gyártók is felismerték, ezért egyre több modell kapja meg a villanyosított hajtásláncot, még az olyan nagy limuzinok is, mint a Cadillac CT6-osa. Az idei évtől gyártott közel 5,2 méter hosszú négyajtós gépházteteje alatt már nemcsak V8-as motort, hanem V6-ost és négyhengerest is kínáltak már a kezdetektől, most viszont az utóbbi variációt toldották meg villannyal.

A CT6 Plug-In Hybrid modell teljes hatótávja a gyári adatok szerint 400 mérföld, tehát körülbelül 640 kilométer, ebből mindössze 30 mérföldet (szűk 50 kilométert) tud megtenni emissziómentesen. A Cadillac egyébként is leginkább mindennapi ingázásra optimalizálta a villanyos hajtásláncot, így egy otthoni és egy munkahelyi töltéssel akár benzin nélkül is eljuthatnak az irodájukba a hatótávon belül dolgozók.

Cserébe viszont az ígéretek szerint teljesítményében V6-os motorra emlékeztet a négyhengeresek fogyasztásával. A megszokott módon a CT6-osban is 2 literes turbós négyhengeres és a váltóban elhelyezett villanymotor továbbítja az erőt a hátsó kerekek felé. A rendszer összteljesítménye 335 lóerő és 586 Nm csúcsnyomaték, amivel 5,2 másodperc alatt éri el a 60 mérföld/órás (96 km/óra) sebességet, tehát a dinamikára valóban nem lehet panasz.

BestCars-Cikk-620x310

Kommentek

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.