A 911-es Porsche több mint 50 év alatt csiszolódott egészen addig, hogy már sokak szerint a világ legjobb sportautója. De nemcsak vezethetősége és versenysikerei emelik a legendák közé, hanem időtlen formaterve is. Nem is csoda, hogy sokan próbálkoznak valami újat belecsempészni, vagy gyökeresen megreformálni a kortalan vonalait.

Sasha Selipanov dizájner neve nem forog annyit a köztudatban, mint annak idején a bajoroknak forradalmat hozó Chris Bangle-é, pedig ő jegyzi a világ legdurvább szupersportautójának, a Bugatti Chironnak a formatervét. Most pedig a 911-esről alkotott jövőbe mutató képet. Az orron rögtön feltűnik a ma is használt négy fénypont, de itt már nem bura alatt, hanem a Mission E tanulmány stílusában, és a hűtőnyílások számát, valamint méretét is igyekezett csökkenteni a tervező.

porsche-911-rendering-sasha-selipanov (1)Jelentősen csökkentette a karosszéria oldalán is a domborulatokat, amivel az első generációt szerette volna megidézni, cserébe új elemek is felkerültek az autóra, mint például a tetőtől egészen a hátsó ablak végéig futó két púp és a fekete A oszlop. Utóbbival talán kicsit túlságosan is közel került egy hasonló arányú, de egészen más jellegű autóhoz, a Nissan 370Z-hez.

porsche-911-rendering-sasha-selipanov (2)