Szabadidőjárművel indít a Volvo testvérmárkája

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.10.19. 13.36

A holnapi premier előtt félig már lerángatta a leplet vadonatúj márkája első típusáról a Volvo kínai anyavállalata, a Geely. Terepes fazon lesz.

Amint azt néhány napja megírtuk, népautó-testvérmárkát kap a Volvo: a Geely a kínai piacon kapható európai tömegmárkák ellenfelének szánja a rettentő furcsa nevű Lynk & Co brandet.

Azt gyanítjuk, a kínaiak a Volvo még csak koncepcionális szinten bemutatott kompakt padlólemezére építenék fel első modelleiket, egy szedánt és egy SUV-ot – micsoda véletlen, a Volvo pont ilyen karosszériaformákkal konkretizálta hónapokkal ezelőtt a CMA padlólemezét.

Geely Lynk Co
image ru

A fenti kedvcsináló képről úgy tűnik, a 40-es széria új generációját előirányzó tanulmányok szögletességét nem örökölte meg a Lynk; ez már csak azért is fontos, mert a Volvo és a Geely között annak idején létrejött megállapodás kimondta: a Volvót nem fogja felhígítani, elolcsósítani az új tulajdonos. A technológián való osztozás azonban egészen más tészta, hiszen ezzel komoly költségeket spórolhat meg minden érintett fél, így versenyképesebb pozícióba kerülhet világszerte a svéd prémium gyártó.

A Geely egyébként rendkívül komolyan veszi a Lynks & Co. projektet: annak marketingjét az az Alain Visser vezeti, aki éveken át a Volvónál felelt ugyanezért a pozícióért, korábban pedig a General Motors és a Ford kötelékében dolgozott. Visser szerint a Lynks újdonsága eddig ismeretlen magaslatokba emeli a fedélzeti kapcsolódás, a konnektivitás gyakolatát. Attól félünk, ezt itt Európában soha nem lesz módunkban kipróbálni.

Kommentek

A csapatok nem kérnek F1-es tulajdonrészt

Úgy tűnik, a nem sikerült pénzt kihúzni a csapatok zsebéből, a Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media nem tudta bevonni őket a tulajdonosi körbe.

Családi mindenest, de milyet?

Használtautó-vásárlásban segít szakértőnk, aki egy levélváltással is irányt mutathat az igényeinknek megfelelő kivitel megtalálásához.

Ez a kézműves módszer új fejezetet nyit a hengerfej felújításban

Precíz megoldás helyett ösztönből tolja emberünk. Az eredmény kétséges, de legalább az eljárás látványos.

F1: Jövőre Vettel, Alonso is mehet a Mercedeshez

A Mercedes csapatfőnöke nem titkolja, hogy az idén nagyon figyelik majd a pilótapiacot, lecsaphatnak valamelyik nagyágyúra is, ha Valtteri Bottas nem hozza Nico Rosberg szintjét.

Top 10: a magyarok kedvenc használt autói

Úgy fest, hogy a közlekedési alapszükségletek kielégítésére szolgáló modellek mellett sok honfitársunk álmait valósítja meg használtautó-behozatallal. Közöljük a tíz legnagyobb darabszámban behozott használt autót.

Fából faragott futóművel támasztották fel a sánta terepjárót

Aki terepjárásra adja a fejét, annak leleményesnek kell lennie. Az erdő mélyén, a vadonban nincs szerviz, csak a merész ötletek segíthetnek ha nagy a baj.

Megvan az év első, szájtátós kamiontuningja!

Egy magyar csapat úgy alakította át egy Scania utasterét, hogy arra talán még külföldön is csorgatni fogják a nyálukat a kamionsofőrök.

F1: Nem mondják el az igazat Schumacherről?

A hétszeres világbajnok Forma-1-es legenda volt menedzsere szerint a család tartozna azzal a szurkolóknak, hogy elárulják, milyen állapotban is van Michael Schumacher.

Betegségnevű elektromos szupersportkocsi, de honnan?!

A Dendrobium nem valami alattomos gombás fertőzés, hanem egy futurisztikus külsejű sportkocsi, amely egyrészt elektromos, másrészt hamarosan gyártani fogják, harmadrész szingapúri.

F1: Lassan kiszorítják Bernie Ecclestone-t

A Nemzetközi Automobil Szövetség is rábólintott a Forma-1 eladására, az amerikai Liberty Media egy újabb lépéssel közelebb került a teljhatalomhoz.

Elsírta magát a szerelő, amikor ezt meglátta

Vajon mire gondolt emberünk, amikor fa fékbetéteket drótozott a féktárcsához? A többiről nem is beszélve.

Életükkel játszanak a marosvásárhelyi autósok

Életveszélyes játékot űzött több autós és motoros a Maros jegén.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.