Bajnoki izomkiadással ünnepel a BMW

BMW M4 DTM Champion Edition

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.10.17. 13.00

Idén is bajnok lett a BMW gyári DTM pilótája, így újra limitált különkiadással ünnepelhetnek az ügyfelek. Egy átöltöztetett GTS-ről van szó.

Marco Wittmann második DTM bajnoki címének örömére elkészült az a BMW M4 DTM Champion Edition, amely az eleve nem szerény BMW M4-est srófolja feljebb bajnokokhoz méltó magaslatokba – vagy máshonnan megközelítve egy BMW M4 GTS-t öltöztet ünnepi gúnyába.

Ennek megfelelően 431 helyett kerek 500 lóerő, 550 helyett 600 Nm nyomaték, valamint egyedi hangolású futómű jár annak a szerencsésnek, akinek nem csupán rendelkezésére áll a 148 500 eurós (németországi) vételár, de elég gyorsan is reagál ahhoz, hogy a mindössze kétszáz különszám egyikét megkaparintsa magának.

A BMW M4 DTM Champion Edition végsebességét nem köti gúzsba elektronika, pontosabban de, csak nem 250-nél, hanem jóval impozánsabb 305 km/óránál. Álló helyzetből 4,3 másodpercről 3,8 szekundumra javult a százas gyorsulás értéke.

A hangulatot a versenyautót idéző fóliázás, szénszálas külső idomok és aerodinamikai elemek, és persze egy (szintén karbon szerkezetű) masszív, fix hátsó szárny teszi teljessé.

Az utastérben M Carbon kagylóülések, középállásában jelölt M sportkormány várja az utasokat – mindkettő Alcantara/bőr kivitelben. Hátul nincs ülés, helyette bukókeret és versenyövrögzítő rendszer került beépítésre. Mégsem puritán pályamodellről van szó: navigációs rendszer, klíma, adaptív LED-fényszórók, parkolóradarok és elektrokróm tükrök segítik a vezető életét.

BMW M4 DTM Champion Edition

A sportkipufogó végcsövei titánból készültek, a lengéscsillapítók és rugóstagok minden irányban mechanikusan állíthatók, a fékrendszer karbon-kerámia tárcsákkal operál, elöl 265/35 R19, hátul 285/30 R20 méretű, kifejezetten pályára optimalizált Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsokon áll az autó.

 

Kommentek

Rollerrel reformálnák meg a közlekedést

Elektromosan hajtott rollereket használó közösségi szolgáltatással akarja megformálni a közlekedést egy startup cég Németországban.

Valódi divatcikké vált az autó

Igazi divattermékként kezeli legújabb limitált szériáját a DS. A DS 3 Inès de la Fressange kimondhatatlan neve kiművelt koncepciót takar.

Rózsaszín taxikkal védik a nőket

A nők biztonságos közlekedését szolgáló új taxiszolgáltatást indítanak csütörtökön Pakisztánban: a nők vezette rózsaszín taxikat telefonon vagy mobilalkalmazáson keresztül lehet megrendelni, de akár le is lehet inteni az utcán.

Van okostelefonod? Akkor ezt most imádni fogod!

Persze csak akkor, ha Te is azok közé tartozol, akik sokszor elfelejtik, pontosan hová is parkoltak. Nagyvárosban azért ez előfordul, pláne ha nincs helyismereted.

F1: Minden, amit tudni érdemes a 2017-es szezonról

…címvédés, hiszen Nico Rosberg visszavonult. Hogy mi lesz, mi lehet az új autókat hozó új F1-es idényben, alább soroljuk. Szezonelőzetes.

Tudod, hogyan kell helyesen parkolni? Lehet, hogy nem

Mi a különbség a parkolási pótdíj és a helyszíni bírság között? Most néhány kérdésre választ adunk.

F1: Hülkenberg végre sisakot választott

Zöld vagy piros? Ma megkaptuk a választ. A Force India versenyzői is újítottak, de nincs benne sok köszönet.

F1: Hamilton thai boksszal készült a szezonra

A Mercedes-pilóta brutális kockahasat villantott a szezonnyitó előtt.

Tavaszi tennivalók az autó körül

Azzal, hogy kivesszük a csomagtartóból a hóláncot és elmegyünk a gumishoz, hogy cserélje le a téli gumit nyárira, még nem végeztünk a nyári átállással

McLaren: A Honda felejtse el a céges kultúrát!

A McLaren versenyfőnöke szerint a motorgyártó Hondának el kellene fogadnia, hogy a Forma-1 más világ, mint az autógyártás, itt mindennél fontosabb a gyorsaság és a hatékonyság.

Minden autó megbukott a spanyol emissziós vizsgálaton

Spanyolországban minden vizsgált, dízelmotoros autómodell a megengedettnél több káros anyagot bocsát ki közúton.

Milliós bírságok az osztrák utakon

Vége a türelmi időszaknak, milliós bírságokat kaphatnak az osztrák utakon közlekedők, ha nem tartják be a szabályokat.

Nem erőlteti tovább a kisautókat a BMW

Nem tervezi újabb modell fejlesztését a Mini fronthajtásos platformjára a BMW. Inkább nagyobb autóiból szeretne többet eladni.

Akár Budapesten is feltűnhet az új magyar busz

Úgy tűnik, a hazai elővárosi és távolsági szegmensben a magyar Credo veszi át az Ikarus korábbi vezető szerepét. A cégnél azért Budapestről sem tettek le teljesen.

F1: Ricciardo kisiklatná a Verstappen-expresszt

Daniel Ricciardo hangsúlyozza, hogy egyelőre jó a viszonya Max Verstappennel, de az motiválja, hogy megverje a széles körben hájpolt holland tinit.

Vadállat hibridet fejleszt a McLaren

2019-ben érkezik minden idők legáramvonalasabb McLarenje. A BP23 kódjelű jármű frappáns trükkel tiszteleg az egykori F1 előtt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.