Új Honda CR-V: teljesen más, mégis hasonló

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.10.14. 14.00

Az észak-amerikai piacon már bemutatták a Honda kompakt szabadidőjárművének ötödik generációját. A formaterv evolúciós, a többi részlet érdemben változott.

Turbómotorokkal, igényesebb belsővel és gazdag biztonsági és csatlakoztatási felszereltséggel lép színre a Honda CR-V ötödik szériája – egyelőre az USA-ban, de nyilván Európában sem kell majd sokáig várni, hogy lecseréljék a két éve ráncfelvarráson átesett, jelenlegi modellt.

7 colos érintőképernyő Android operációs rendszerrel, iOS- és Android-integrációval, Garmin navival. Komfortfunkciók a teljesség igénye nélkül: távvezérelt motorindítás, kétzónás klíma, elektromos rögzítőfék, USB-töltőport hátul, fűthető, motorosan állítható első ülések.

Most először kínál kéz nélkül nyitható, lábrázás-érzékelős motoros mozgatású csomagtérajtót a Honda.

Most először kínál kéz nélkül nyitható, lábrázás-érzékelős motoros mozgatású csomagtérajtót a Honda.

A Civicben debütál másfél literes, közvetlen befecskendezéses, soros négyhengeres turbómotor itt 190 lóerőt teljesít. Amerikában a régi 2,4-es i-VTEC blokkal is elérhető lesz az autó; mindkét motorhoz CVT váltó társul. Lesz első- és összkerék-hajtás is. Aktív lamellák biztosítják az egészséges hőháztartás és a kisebb légellenállás ideális egyensúlyát.

A Civicből ismerős másfél literes, közvetlen befecskendezéses, soros négyhengeres turbómotor itt 190 lóerőt teljesít. Amerikában a régi 2,4-es i-VTEC blokkal is elérhető lesz az autó; mindkét motorhoz CVT váltó társul. Lesz első- és összkerék-hajtás is. Aktív lamellák biztosítják az egészséges hőháztartás és a kisebb légellenállás ideális egyensúlyát.

Tágasabb és igényesebb az utastér, a hátsó lábtér egyenesen a kategória legjobbja. Az ülések varrása igényes, a műszerfal puha tapintású.

Tágasabb és igényesebb az utastér, a hátsó lábtér egyenesen a kategória legjobbja. Az ülések varrása igényes, a műszerfal puha tapintású.

Formailag jól felismerhetők a jelenlegi típusra utaló stílusjegyek, ugyanakkor a Civic-kel bevezetett új irányzat is érvényesül az autón. Megnőtt a tengelytáv, csökkent a hátsó túlnyúlás. Az A-oszlop keskenyebb lett, így javult a kilátás.

Formailag jól felismerhetők a jelenlegi típusra utaló stílusjegyek, ugyanakkor a Civic-kel bevezetett új irányzat is érvényesül az autón. Megnőtt a tengelytáv, csökkent a hátsó túlnyúlás. Az A-oszlop keskenyebb lett, így javult a kilátás.

Fürgébb, dinamikusabb vezethetőséget, nagyobb szabad hasmagasságot hozott az elöl MacPherson rugóstagokra, hátul többlengőkaros felfüggesztésre támaszkodó futómű. Változó áttételű a villanyszervós kormánymű.

Fürgébb, dinamikusabb vezethetőséget, nagyobb szabad hasmagasságot hozott az elöl MacPherson rugóstagokra, hátul többlengőkaros felfüggesztésre támaszkodó futómű. Változó áttételű a villanyszervós kormánymű.

Honda Sensing vezetőtámogató csomag: ráfutásos ütközésre figyelmeztető, gyalogosérzékelős autonóm vészfékező rendszer, az úttest és a forgalmi sáv elhagyását akadályozó rendszer, kis sebességtől aktív távolságtartó tempomat, holttérfigyelő, hátsó keresztirányú forgalom-felügyelő és automata távfény funkciók.

Honda Sensing vezetőtámogató csomag: ráfutásos ütközésre figyelmeztető, gyalogosérzékelős autonóm vészfékező rendszer, az úttest és a forgalmi sáv elhagyását akadályozó rendszer, kis sebességtől aktív távolságtartó tempomat, holttérfigyelő, hátsó keresztirányú forgalom-felügyelő és automata távfény funkciók.

Kommentek

F1: Nem mondják el az igazat Scumacherről?

A hétszeres világbajnok Forma-1-es legenda volt menedzsere szerint a család tartozna azzal a szurkolóknak, hogy elárulják, milyen állapotban is van Michael Schumacher.

F1: Lassan kiszorítják Bernie Ecclestone-t

A Nemzetközi Automobil Szövetség is rábólintott a Forma-1 eladására, az amerikai Liberty Media egy újabb lépéssel közelebb került a teljhatalomhoz.

Elsírta magát a szerelő, amikor ezt meglátta

Vajon mire gondolt emberünk, amikor fa fékbetéteket drótozott a féktárcsához? A többiről nem is beszélve.

F1: A Mercedes fizette Massa visszatérését

A Mercedes főnöke elismerte, hogy komolyabb összeggel kompenzálták a Williams-csapatot Valtteri Bottas átigazolásáért.

A pillanat, amikor a “Szikla” is könnyezett

Dwayne “The Rock” Johnson olyan ajándékot adott egy háborús hősnek, amire nem számított.

80 verda alatt a Föld körül

Mindig is érdekelt, hogy milyen autókat gyártanak a világ túlsó felén, de nem volt hol utánanézned? Az internet korában ez nem kifogás, de mi most segítünk.

Mindenki részeg volt ebben a balesetben

Szépen fogy a szesz a bulinegyedben, de attól a KRESZ-t még be kéne tartani. Autósnak, gyalogosnak egyaránt.

Ilyen motorok lesznek a Kia csúcsszedánjában

Véglegesítette a Stinger kupélimuzin motorpalettáját a Kia. Hibrid nem lesz egyelőre.

F1: Ilyen lehet a narancsszínű McLaren

Egyre valószínűbbnek tűnik, hogy Ron Dennis eltávolítása után a McLaren régi-új színt ad az autójának, visszatér a narancs. Egy grafikus már meg is álmodta, milyen lehet Alonso új autója.

Új alvázas Suzuki jön!

A Suzuki illetékesei megerősítették, hogy a Jimny utódja is létravázra épül majd. Egyéb konkrétum nincs.

Minden, amit az új Toyota Yarisról tudni lehet

Márciusban frissítőkúrát vesz a Yaris. Kistestvérének megjelenését ölti majd magára.

F1: Helyet találtak a Red Bull-ifjoncnak

Bár Forma-1-es lehetőséget nem kapott a Red Bulltól, versenyülést azért szeretek a GP2 tavalyi bajnokának, Pierre Gaslynak 2017-re. Japánban folytatja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.