Szereted a diszkrét megoldásokat, bírod, ha csak te tudod, mire képes a kocsid, kuncogsz, ha mások szívóznak vagy hencegnek? Akkor olvass valami mást, mert ez többszörösen sem a te autód.

A BMW X6 eleve nem egy szürke kisegér, pláne nem M kivitelben, ami ugye gyárilag 575 lóerő és 750 Nm, álló helyzetből pedig 4,2 mp alatt gyorsul százra.

A Lumma Design ehhez tette hozzá a magáét. Elsőként is szénszálas panelekből egyedi karosszériaidomokat formázott az autóhoz. Összesen 4 centivel lett szélesebb a karosszéria, szinte teljes egészében a kerékíveknek köszönhetően.

Új a motorházfedél is, hátul lecserélték a diffúzort, középre tették a kipufogócsöveket (mind a négyet!), számolatlanul hányták fel rá a légterelőket. Aztán amikor készen voltak, az egész hóbelevancot neonsárgára fújták, és 22 colos kerekeket toltak alá.

lumma-design-bmw-x6-m-tuning-12

A hivatalosan Lumma CLR X6 R néven futó átépítés nem 50, nem 100, hanem 175 extra lóerőt talált még a hajtásláncban, a 750 lovas motor legnagyobb nyomatéka 980 Nm. Az autó tehát harsány, hangos és igen gyors is: a Lumma szerint könnyedén viszi a 300-at.