Igen csúf, viszont háromszázzal megy ez a BMW X6

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.10.05. 16.00

A Lumma Design újra lecsapott: legfrissebb áldozatuk egy BMW X6 M. Egy porcikája sem maradt eredeti.

Szereted a diszkrét megoldásokat, bírod, ha csak te tudod, mire képes a kocsid, kuncogsz, ha mások szívóznak vagy hencegnek? Akkor olvass valami mást, mert ez többszörösen sem a te autód.

A BMW X6 eleve nem egy szürke kisegér, pláne nem M kivitelben, ami ugye gyárilag 575 lóerő és 750 Nm, álló helyzetből pedig 4,2 mp alatt gyorsul százra.

A Lumma Design ehhez tette hozzá a magáét. Elsőként is szénszálas panelekből egyedi karosszériaidomokat formázott az autóhoz. Összesen 4 centivel lett szélesebb a karosszéria, szinte teljes egészében a kerékíveknek köszönhetően.

Új a motorházfedél is, hátul lecserélték a diffúzort, középre tették a kipufogócsöveket (mind a négyet!), számolatlanul hányták fel rá a légterelőket. Aztán amikor készen voltak, az egész hóbelevancot neonsárgára fújták, és 22 colos kerekeket toltak alá.

lumma-design-bmw-x6-m-tuning-12

A hivatalosan Lumma CLR X6 R néven futó átépítés nem 50, nem 100, hanem 175 extra lóerőt talált még a hajtásláncban, a 750 lovas motor legnagyobb nyomatéka 980 Nm. Az autó tehát harsány, hangos és igen gyors is: a Lumma szerint könnyedén viszi a 300-at.

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.