Jön a Hyundai válasza a Golf GTI-re

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.09.22. 14.00

Egy hét múlva leplezi le sportos alsó-középkategóriás ferdehátúját a Hyundai. Az új generációs i30 sportverziójáról eddig semmit nem tudunk.

Miután a rali-világbajnokságban a várakozások felett (mármint a külvilág várakozásai felett) teljesítenek, a Hyundai zöld lámpát adott az immár hitelesnek mondható tüzes ferdehátúnak, és a jövő héten bemutatja azt a tanulmányautót, amelyből némi optikai és technikai egyszerűsítést követően rövid úton elkészülhet az N csoportos almárka első típusa.

Az RN30 néven futó koncepcióról gondosan semmit nem árul el a gyár, azon kívül, hogy versenyautónak fejlesztették, többek között bevonva a raliprogramért felelős csapatot is a munkába. A fedélzeten “lélegzetelállító nagy sebességű autózást lehetővé tevő, fejlett technológiák dolgoznak, amit teljes körű aerodinamikai csomag egészít ki” – írja a tájékoztató.

Korábbi spekulációk szerint az 1,6 literes turbómotor teljesítménye jelentősen meghaladja a jelenlegi leggyorsabb i30, a Turbo teljesítményét: annak 186 lóereje helyett akár 260 is elférhet a négy hengerben. Várhatóan merevebben építik be a vázba a hatfokozatú kézi (később dupla kuplungos) váltót, akik pedig látták (hallották) a prototípusokat, csodálatos kipufogóhangról számoltak be.

Kommentek

Rózsaszín taxikkal védik a nőket

A nők biztonságos közlekedését szolgáló új taxiszolgáltatást indítanak csütörtökön Pakisztánban: a nők vezette rózsaszín taxikat telefonon vagy mobilalkalmazáson keresztül lehet megrendelni, de akár le is lehet inteni az utcán.

Van okostelefonod? Akkor ezt most imádni fogod!

Persze csak akkor, ha Te is azok közé tartozol, akik sokszor elfelejtik, pontosan hová is parkoltak. Nagyvárosban azért ez előfordul, pláne ha nincs helyismereted.

Minden autó megbukott a spanyol emissziós vizsgálaton

Spanyolországban minden vizsgált, dízelmotoros autómodell a megengedettnél több káros anyagot bocsát ki közúton.

Nem erőlteti tovább a kisautókat a BMW

Nem tervezi újabb modell fejlesztését a Mini fronthajtásos platformjára a BMW. Inkább nagyobb autóiból szeretne többet eladni.

Tudod, hogyan kell helyesen parkolni? Lehet, hogy nem

Mi a különbség a parkolási pótdíj és a helyszíni bírság között? Most néhány kérdésre választ adunk.

F1: Hülkenberg végre sisakot választott

Zöld vagy piros? Ma megkaptuk a választ. A Force India versenyzői is újítottak, de nincs benne sok köszönet.

F1: Hamilton thai boksszal készült a szezonra

A Mercedes-pilóta brutális kockahasat villantott a szezonnyitó előtt.

Tavaszi tennivalók az autó körül

Azzal, hogy kivesszük a csomagtartóból a hóláncot és elmegyünk a gumishoz, hogy cserélje le a téli gumit nyárira, még nem végeztünk a nyári átállással

McLaren: A Honda felejtse el a céges kultúrát!

A McLaren versenyfőnöke szerint a motorgyártó Hondának el kellene fogadnia, hogy a Forma-1 más világ, mint az autógyártás, itt mindennél fontosabb a gyorsaság és a hatékonyság.

Milliós bírságok az osztrák utakon

Vége a türelmi időszaknak, milliós bírságokat kaphatnak az osztrák utakon közlekedők, ha nem tartják be a szabályokat.

Akár Budapesten is feltűnhet az új magyar busz

Úgy tűnik, a hazai elővárosi és távolsági szegmensben a magyar Credo veszi át az Ikarus korábbi vezető szerepét. A cégnél azért Budapestről sem tettek le teljesen.

F1: Ricciardo kisiklatná a Verstappen-expresszt

Daniel Ricciardo hangsúlyozza, hogy egyelőre jó a viszonya Max Verstappennel, de az motiválja, hogy megverje a széles körben hájpolt holland tinit.

Vadállat hibridet fejleszt a McLaren

2019-ben érkezik minden idők legáramvonalasabb McLarenje. A BP23 kódjelű jármű frappáns trükkel tiszteleg az egykori F1 előtt.

A Forma-1 befutott Melbourne-be, képeken a készülődés

Itt az első képcsomag a Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj helyszínéről. Készülődés, mókázás, szponzori rendezvények, pályabejárások Melbourne-ben.

F1: A Red Bullt sem kell félteni

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint hátrányuk egészen kicsi a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest, és a megbízhatóság miatt sem aggódik.

Kilencvenmilliót érhet a legrégibb Vespa

Elárverezik a Vespa robogó 1946-ban készült prototípusát. Magyarok is licitálhatnak rá.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.